User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 08:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emule imurointi ongelma?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
eMule imurointi ongelma?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JANI86
Member
_
11. marraskuuta 2004 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen yrittänyt imuroida emulella, mutta se ei oikeen tahdo tulla sieltä, vaikka se on aika yleinen ohjelma jota olen yrittänyt saada. olen laittanut windows XP:n palomuurin pois päältä ja olen myös avannut portit rauta palomuuristani eli NAT ->Virtual server ja sinne laitoin portit 4662 ja 4672. Sitten laitoin special applications kohtaan noi samat portti numerot. Otin varmuuden vuoksi myös ton virustorjunta ohjelman pois päältä ja olen myös sallinut emulen käytön. Mutta koko ajan on toi Low ID. Testasin myös portteja ja emulen mukaan ne ei olisi auki eli tulee se punainen rasti. Käyttöjärjestelmä on Windows XP Home ja Service Pack 2.

mulla on Soneran ADSL -laajakaista 512/512 ja palomuurina on SMC7004 VBR
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emule imurointi ongelma?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy