User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.9.2025 / 12:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > dvd + sub?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD + sub?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
racora
Junior Member
_
12. marraskuuta 2004 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä formaatissa subit pitää olla että ne voi polttaa DVD+R levylle ja että ne näkyy kun katon leffaa DVD-soittimella? Jos formaatin muuttoon löytyy joku ohjelma, niin mikäköhän se mahtaa olla? Syynä tähän kaikkeen on se että kun tein erääseen leffaan kiinteet subit, niin se ei mahtunut 4,7Gb:n DVD+R levylle...
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2004 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
racora
Junior Member
_
12. marraskuuta 2004 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mut mitenkäs kun mulla ei oo niit ääniraitoja ja m2v tiedostoja? milläs mä ne teen? vai toimiiko jo se pelkkä *.sup tiedosto siin DVD:llä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. marraskuuta 2004 @ 16:50

Staff Member

32 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2004 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pura niistä jo olemassa olevista VOB:eista video ja audio ulos ja authoroi uudestaan(jos siis DVD-Video levyä olet tekemässä).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. marraskuuta 2004 @ 17:10

racora
Junior Member
_
12. marraskuuta 2004 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo oon tekemäs DVD levyy, mut teen sitä avista ja *.srt subista... eli mulla ei oo mitään *.vob tiedostoo... (sori jos oon vähän pihalla)Eli miten saan avi videon mukaan tekstit DVD:hen, ettei tarvii tehä kiinteitä, vai onnistuuko tää mun juttu ollenkaan?
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2004 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
racora
Junior Member
_
13. marraskuuta 2004 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oisko suomenkielisii ohjeita? en oo mikään haka tos englannissa...
racora
Junior Member
_
13. marraskuuta 2004 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onnistuuko se jos käytän nefernetin ja mpegit.netin ohjeita: AVI2DVD - Divx avi -> dvd-r ja SRT -> SUP???
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2004 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä se onnistuu kun et tuossa AVI->DVD käännöksessä noita tekstejä tunge mukaan(tulee muuten "tuplana").
racora
Junior Member
_
13. marraskuuta 2004 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt oon kokeillu sitä DVD2svcd ohjelmaa nefernetin ohjeitten mukaan, mutta kun pääsin siihen vaiheeseen että pitää kattoo toimiiko leffa DVD2SVCD ohjelman käsittelyjen jälkeen, niin tulee teksti:
AVISource: couldn't locate a decompressor for fourcc xvid (C:\Program files\DVD2SVCD\TEMP\preview.avs,
line 2) Mitä nyt pitäs tehä? Ja oisko viel muita vaihtoehtoja? Ehkä jotain helpompii?
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2004 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli joko xvid codec asennettuna tai sitten ffdshow:sta vfw tuki päälle.
racora
Junior Member
_
13. marraskuuta 2004 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on toi ffdshow, mutta en tiedä miten saan ton vfw tuen päälle?
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2004 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käynnistä/start valikosta ohjelmat/programs ja sitten ffdshow ja sieltä pitäisi löytyä VFW configuration josta decoder-tab ja sieltä codecs
josta valitsee xvid käyttöön.
racora
Junior Member
_
13. marraskuuta 2004 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt pääsin jo eteenpäin... onnistuukos tämä jos teen DVD2SVCD:llä kiinteät subit, kuten nefernetin ohjeissa sanotaan, ilman että käytän tekemääni *.sup tiedostoa? Sittenhän mun ei tarvitsisi käyttää mpegitin ohjette, vai pitääkö?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2004 @ 18:22

Staff Member

32 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2004 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos teet kiinteät tekstit niin silloin ne on osa sitä videota eikä niitä saa pois näkyvistä, harvemmin tuo kyllä haittaa.
racora
Junior Member
_
14. marraskuuta 2004 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
missäs nyt on vika: oon tehny kaiken ohjeitten mukaisesti, mutta kun katoin *.vob tiedostoo bs-playerilla tarkistaakseni että kuva toimii, niin kuvan ja äänen tulo oli nopeutunu 2kertaseksi... mitäs ny pitäs tehä, vai käykö leffa toimii kun poltan sen DVD:lle? Ja kun ei kehtais kokeilla toimivuutta, jos se ei sitte toimisikaan...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. marraskuuta 2004 @ 16:04

Staff Member

32 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2004 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeile media player classic:illa tuota VOB:ia esikatsella.
racora
Junior Member
_
14. marraskuuta 2004 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
classicilla kuva tulee normaalia vauhtia, mutta hieman pätkittäen. Mutta äänet tulee yhä 2kertaisella nopeudella...

?????????
Staff Member

32 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2004 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko classic:issa kaikki sen omat filter:it päällä(o kun MPC on päällä ja filters kohta)?
EDIT:
etkai tehnyt NTSC->PAL tai PAL->NTSC muunnosta tuossa samalla?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. marraskuuta 2004 @ 19:40

racora
Junior Member
_
15. marraskuuta 2004 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ollut ensimmäisellä kerralla, mutta kokeilin uusiksi filterien kanssa ja edelleen sama vika.... mitä tarkoitat NTSC->PAL tai PAL->NTSC? tein kaiken niin kuin ohejeissa sanottiin, eli jos siinä kerrotaan tekemään NTSC->PAL tai PAL->NTSC, niin olen tehnyt sen. mutta jos ei niin en ole tehnyt sitä...
Staff Member

32 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2004 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käynnistitkö tuon MPC uudestaan kun kaikki filtterit oli valittu?
racora
Junior Member
_
15. marraskuuta 2004 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä käynístin ja kokeilin viellä uudestaankin heti viestisi luettua...
Staff Member

32 tuotearviota
_
16. marraskuuta 2004 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos kelaa tuon käännetyn pätkän loppuun niin tuleeko siellä vielä ääntä?
racora
Junior Member
_
16. marraskuuta 2004 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niitä *.vob tiedostoja on mulla kaks, ja ekassa leffa jää kesken ja toisessa ääntä ei oo enää lopussa....
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
16. marraskuuta 2004 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaverina olevaa IFO tiedostoa kokeillut avata?

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > dvd + sub?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy