User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 20:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > winxp sp2 netti katkoo autakaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
winxp sp2 netti katkoo autakaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zerocools
Suspended due to non-functional email address
_
13. marraskuuta 2004 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mulla on winxp sp2 ja lataukset toimii ihan hyvin tavaraa tulee ja lähtee
ongelma on kun kone on 24h auki ja useasti netti häviää kokonaan siihen ei auta korjaus koska sen jälkeen se ilmoittaa että ei ole liitettävyytä
netin takaisin kuntoon vaaditaan että samuttaa adsl ja ottaa viel rj45 kaapelin pois koneesta sitten kun purkki on herännyt eloon voi rj45 kaapelin laittaa koneeseen ja netti toimii ainakin 6h ja sama homma!!
tämä tuli sp2 mukana ja muillakin on ollut samoja ongelmia kun olen lukenut mutta kait joku nyt tietää mikä tuohon auttaa meinaan hermothan täällä menee kun joutuu purkin vähän väliin aina sammutamaan ja käynnistämään

help me
ipzu
_
14. marraskuuta 2004 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
poista sp2. ei muuta vaihtoehtoa, kuulostaisi. Sitähän on ( sanon tämän taas ) haukuttu kaikkien aikojen surkeimmaksi windowssin päivitykseksi! Siis minulla oli se noin 2tuntia, jonka jälkeen tulin siihen tulokseen, että antaa olla

...ja format C:

xD xD :D

äLä vittuiLe muLLe...

-saunan takan on vielä tilaa.....
Arnolds2
Member
_
15. marraskuuta 2004 @ 04:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oli alussa samanlaisia ongelmia/SP2, mutta syy oli virustorjunta/palomuurisoftassa. Poistin softan ja asensin sen uudelleen ja hain uusimmat softan päivitykset ja vola sitten on toiminut kuin junan vessa.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2004 @ 05:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SP2:ssa ei ole mitään vikaa kun osaa asentaa sen oikein...eli puhtaaseen koneeseen.
Veikkaisin että palomuurisi hyytyy...mulla oli joskus samankaltainen ongelma zonealarmin kanssa. Eihän SP2 palomuuri ole päällä? Mikä palomuuri asennettuna? Asenna muuri uusiksi tai vaihda toiseen. Suosittelen Sygatea.
http://smb.sygate.com/products/spf_standard.htm

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
zerocools
_
15. marraskuuta 2004 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
virustorjunta panda 2004
ja tällä hetkellä ei palomuuria
ongelma ei lähde pois vaikka poistaisin pandan
ja jos oma palomuuri on päällä mikään lataus ei toimi kunnolla eli seon pois!
SP2 OLI INTEKROITU WINXP
Arnolds2
Member
_
16. marraskuuta 2004 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliko koneessa asennettuna ohjelmia ennen kuin sp2:n asensit? Jos oli jotain "hyöty"/muita niin saattaa olla että joudut poistamaan ja asentamaan ohjelmat uudellen tai ainakin hakeen päivitykset niille.
SP2 toimii kun muut koneeseen lisätyt ohjelmat/softat on ajan tasalla.Niin mutta millanen versio oli se XP johon sp2 oli intekroituna?Kokeile poistaa SP2 ja hae sitten win update sivulta uusi sp2 ja asenna se.Ja onnea yritykselle kyllä se toimii kunhan jaksat ratkoa ongelman. Itse löysin vian kuten aiemmin kerroin.
Mainos
_
__

_
Tuomas
Newbie
_
16. marraskuuta 2004 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa on patchi, joka poistaa SP2:sen yhteyksien rajoitamisen 10:neen

http://www.lvllord.de/?url=news&lang=en

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. marraskuuta 2004 @ 18:29

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > winxp sp2 netti katkoo autakaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy