User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 12:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kuinka jakaa welho liittymä dlink g604t:n kautta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuinka jakaa WELHO liittymä DLINK G604T:n kautta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zakk77
Junior Member
_
17. marraskuuta 2004 @ 06:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve.

Minulla on D-Linkin DSL-G604T adsl modeemi/reititin/langaton tukiasema, jossa on siis yksi WAN liitin ja 4 LAN paikkaa + wlan.

Koska minulla ei vielä ole ADSL liittymää, mitein, että pystyisinkö jotenkin noiden LAN ethernet liittimien kautta jakaa minulla olevan welho laajakaistan kannettavalleni? Vai toimiiko tuo laite nyt sitten pelkästään ADSL liittymän jakamiseen?

Olen hieman ulkona näistä asioista, joten kiitoksia avusta ;)
vilipoju
Junior Member
_
17. marraskuuta 2004 @ 07:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onnistunee lykkäämällä kaapelimodeemista rj-45 piuha johonkin noista neljästä D-Linkin LAN paikasta ja soittamalla yhteys normaalisti auki läppäristä.
Zakk77
Junior Member
_
17. marraskuuta 2004 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimispa noin helposti, muttakun ei toimi.
Mainos
_
__

_
Zakk77
Junior Member
_
18. marraskuuta 2004 @ 05:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asia selvisi, eli ainoastaan WAN portista tuleva´yhetys pystytään jakamaan, eli laite toimii ainoastaan adsl:n jakamiseen ethernet ja wlan yhteyksiin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kuinka jakaa welho liittymä dlink g604t:n kautta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy