User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 14:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvdshrink
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVDShrink
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
karri73
Newbie
_
18. marraskuuta 2004 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
dvd shrink -ohjelma aloittaa ensin polttoprosessin "burn prosess started at 2.4x(3312KB/s)" mutta herjaa sitten "SCSI Target Error" ja polttoprosessi näytti pysähtyvän 3% missä vika??? tän jälkeen tuli vielä teksti "generating DVD high compatibility borders"
Staff Member

32 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2004 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitappa polttaa jollain muulla ohjelmalla se valmis levy kuin Shrink:illä.
ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
18. marraskuuta 2004 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, shrinkki on hemmetin hyvä ohjelma muuten, mutta se polttohomma ei oikein pelaa. Tosin mulla se synkronisoi jotenkin Neron kanssa, eikös siinä ollut sellanen toiminto...? :D

äLä vittuiLe muLLe...

-saunan takan on vielä tilaa.....
Mainos
_
__

_
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2004 @ 04:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kumma juttu kun mulla ei Shrinkin kanssa ole ollut koskaan mitään ongelmia.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvdshrink

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy