User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 15:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > nfs underground 2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nfs underground 2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Koff9
Junior Member
_
28. marraskuuta 2004 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli missä on vika autot ovat ihan valkoisia kun pelaan? vaikka oon yrittänyt säätää värejä tuolta paint kohdasta..
Staff Member

32 tuotearviota
_
28. marraskuuta 2004 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusimmat näytönohjaimen ajurit?
Peli päivitetty uusimpaan versioon?
Koff9
Junior Member
_
29. marraskuuta 2004 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä versio on uusin siis pelistä ?
poisoned
Senior Member
_
29. marraskuuta 2004 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uusin verisio pelistä löytynee EA:n sivuilta.. Se asennus ohjelma kyllä ilmottaa (luultavasti) jotain jos sulla on jo uusin versio..
Koff9
Junior Member
_
29. marraskuuta 2004 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu u :) Mikä tuolta pitää ottaa?
poisoned
Senior Member
_
30. marraskuuta 2004 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
justjoo.. En itekkään löytäny EA:n sivuilta mitään.. =)
http://peliplaneetta.net/tiedostot/pelipaivitykset/urheilu-ajopelit/
N:n kohdalta valkkaat joko euro tai usa version päivityksen.. Jos ei korjaannu niin sitten varmaan näyttiksen ajurissa/asetuksissa vikaa..
Senior Member

2 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2004 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NFSU2:ssa on Käynnistä-valikon ohjelmat hakemistossa (pelin alihakemistossa) "Check for update" -linkki. Sieltä löytyy mahdolliset patchit.
Koff9
Junior Member
_
30. marraskuuta 2004 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu voipi olla näyttiksen ajureista kiinni :D Mutta kyl mulla uusimmat pitäis olla :/
Mitä tuolta näyttiksen asetuksista vois olla pieles?
Staff Member

32 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2004 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AA ja AF pois päältä?
Pelin asetuksista kokeillut eri detaili tasoja?
Koff9
Junior Member
_
1. joulukuuta 2004 @ 06:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ole pelissä kokeillut mitään :) vakio asetuksilla pelailen.. Mikäs toi aa ja af oikeen on ?!
poisoned
Senior Member
_
1. joulukuuta 2004 @ 06:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aa = varmaan anti aliasing ja af:ää en nyt saa mieleeni.. mikä näyttis sulla muuten on?

EDIT: af = anistrophic filtering (kirjotinkohan oikein :))

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2004 @ 06:49

Koff9
Junior Member
_
1. joulukuuta 2004 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttikseni on Nvidia Geforce 2 mx/mx 400.

Mä en löydä noita asetuksia mistää? siis noita aa ja af.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2004 @ 11:48

Staff Member

32 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2004 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Tuollainen välilehti.
Ja itse undergroundin asetuksista löytyy vielä muistaakseni oma AA asetus sieltä graphic optionsista.
Koff9
Junior Member
_
2. joulukuuta 2004 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toi välilehti ei näy? :( ja missä päin tuolla Nfs ne asetukset on kun en mä löydä :(
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. joulukuuta 2004 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
53.03 koita noilla detonatoreilla
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_53.03.html
Koff9
Junior Member
_
2. joulukuuta 2004 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä toi niin ku on ?
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. joulukuuta 2004 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönohjaimen ajurit.
TurboSaab
Member
_
2. joulukuuta 2004 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan ensiksi on pakko sanoa, että kun Underground 1 tuli pc:lle ja pelasin sitä silloisella koneellani niin samantyylistä ongelmaa pukkas. Ja arvaapa mitä. Koneeni powerissa ei ollut tarpeeksi hepottia ja emolevy kärähti.

On kuitenkin todennäköistä, että tämä on näytönohjainajuri ongelma, mutta kuitenkin päivitä kaikki mahdolliset ajurit, bios/näyttis/ääniajurit(näytönohjain)directx... jne...

Ihan vaan muutenkin on hyvä pitää tietokone päivitettynä, niin ongelmia harvemmin ilmenee.

Tosin tuo näytönohjaimesi alkaa olla jo aika "patu" joten kannattanee harkita uudemman hankkimista. Aika raskasta grafiikkaa siinä UG2 pyörii.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. joulukuuta 2004 @ 20:47

Koff9
Junior Member
_
3. joulukuuta 2004 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun näyttiksen ajurit on versio 66.93 ? eli kandeeko mun imuttaa noita?
Koff9
Junior Member
_
3. joulukuuta 2004 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun näyttiksen ajurin versio 66.93 ? eli kandeeko mun imuttaa noita?

Sorry tuli 2x vahingossa :(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. joulukuuta 2004 @ 14:29

Staff Member

32 tuotearviota
_
3. joulukuuta 2004 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joku sanoi että vanhemmilla katosi toi valkoinen auto ongelma, tiedä sitten onko kyseessä juuri ajuriversio tai jokin asetus.
Koff9
Junior Member
_
3. joulukuuta 2004 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimii.. Kiitoksia kaikille ;)
playa4tun
Member

2 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2005 @ 07:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ihan samanlainen ongelma, mutta se ei korjautunu ,vaikka asensin uusimmat Forceware ajurit ja Directx9c:in. Peli toimii, mutta autot näkyy valkoisina. Eli pitäisikö asentaa noi pelipäivitykset, jotta ongelma poistuisi? Näytönohjain on samaa kaliiperia mitä Koff9:illä on.
Koff9
Junior Member
_
31. tammikuuta 2005 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asenna ne ajurit mitkä tulivat siinä näyttiksen mukana olleessa cd:ssä niillä toimii :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. tammikuuta 2005 @ 08:40

Mainos
_
__

_
playa4tun
Member

2 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2005 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti vinkistä, mutta hain kuitenkin uusimmat ajurit Gainwardin kotisivuilta, kun nuo cd:n ajurit oli niin vanhat. Nyt toimii niin kuin pitääkin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > nfs underground 2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy