User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 01:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > imagen teko epäonnistuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Imagen teko epäonnistuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Rockie
Suspended due to non-functional email address
_
29. marraskuuta 2004 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittäny tehdä pelistä varmuuskopiota, sekä .iso, että .bin-imagea, mutta kummatkin epäonnistuvat ohjelman herjatessa lukuvirheestä. Ohjelmina olen kokeillut sekä Alcohol 120% ja Nero Burning rom.

Peli kyllä toimii toisella tietokoneella.

Onko mitään tehtävissä?

Life is expensive and so am I.
Aragorn86
_
30. marraskuuta 2004 @ 03:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
blindwrite:lla mä on ainakin saanu kaikki kopioitua. Tolla nerolla ei saa läheskään kaikkia, vaikka se hyvä ohjelma muuten onkin.

Edit: Mäkin kyllä haluaisin tietää miks tolla nerolla ei saa ainakaan noista uusimmista peleistä imagee tehtyä. Onkohan vika jossain kopiointisuojauksissa vai missä? Mulla toi nero sanoo aina kun yrittää imagee tehä, että: Illegal mode for this track

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2004 @ 03:27

Rockie
_
30. marraskuuta 2004 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo peli mistä yritin tehdä kopiota, ei ole kauhean uusi, mutta toimii kuitenkin XP:ssä (:

Sain kopioinnin ratkaistua niin, että klikkasin vaan resurssienhallinnassa cd-asemaa ja otin kopioi, sitten liitin tiedostot toiseen kansioon ja poltin... :/ Kyl ainakin se peli asentu siit poltetusta levystä, mutta en ehtinyt vielä kokeilla itse pelaamista :>

Täytyy kokeilla tota blindwriteria. :)

Senior Member

11 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2004 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aragorn86 ainakin minun tietääkseni nero ei ohita polton estoja. Daemon toolin pitäisi pystyä ohittamaan muutama poltonesto, mutta parhaiten sen tekee Alcohol120%.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
Moderator
_
30. marraskuuta 2004 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nero ja DvdDecrypter...nuo auttaa tilanteessa kuin tilanteessa :)

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Rockie
_
30. marraskuuta 2004 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pelaaminen ei onnistunut sillä edellä mainitsemallani levyllä :( kopioike dvd-decypter cd:itä?

Mainos
_
__

_
Rockie
_
30. marraskuuta 2004 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totesin itse, että DVD-Decypter ei kopioi CD:itä, mutta sain imagen tehtyä Blindwriterilla! Nyt peli toimii! Iso kiitos, Aragorn!

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > imagen teko epäonnistuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy