User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 21:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > kuulkaas vanhat falloutin veteraanit!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kuulkaas vanhat falloutin veteraanit!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Make89
Newbie
_
6. joulukuuta 2004 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
meikä tarvis väh jelppiä tähän mun fallouttiin(1) että miltä sivulta sais noita editoreita ja modeja?
+mun koneen käyttis on xp ja ja tää fallout1 tarvii joko windows 95 tai 98 toimiakseen!! eikä mulla ole mitään emulaattoria tai mitään sellaista!
emperorr
Junior Member
_
7. joulukuuta 2004 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolla on jotain :

http://www.nma-fallout.com
Wezda
Member

1 tuotearvio
_
7. joulukuuta 2004 @ 07:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen pelannut kyseistä peliä XP:llä.

Ja eikös XP:ssä voi määrittää pelin käynnistämisen 95 tai 98 tilassa.
Make89
Newbie
_
7. joulukuuta 2004 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
emmää niin tehny!
vaa otin ja suoritn sillee jännästi! ja se toimii ihan nätisti mutta äänet ei pelaa ja se vähän tökkii!!
SoulCrush
Newbie
_
23. joulukuuta 2004 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun mielestä sen pitäis toimia. Veli muistaakseni pelas sen läpi XP:llä. Editoreista en tiiä, sen tiiän, että ne kusee.
Mainos
_
__

_
TrediC
Member
_
24. joulukuuta 2004 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
paina sitä hiiren oikeeta painiketta sen fallout.exen päällä ja sitte valitset ominausuudet ja sielä on lisälehti yhteensopivuus tai jotain tonne päin sieltä valitset 95 tai 98 sovelluksen ja google taitaa kertoa noista editoreista

entiedä onko nämä Fallout 1 vai 2:seen http://modguide.nma-fallout.com/tools/
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > kuulkaas vanhat falloutin veteraanit!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy