User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 23:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ei anna hubi listaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dc++ ei anna hubi listaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
repe9
Newbie
_
12. joulukuuta 2004 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu dc antaa vaan semmosen komennon että yhdeyden aikakatkaisu vaikka mulla on tämmöinen se osoite http://fi.hublist.org/PublicHubList.config.bz2 missä vika?
Azzo
Suspended due to non-functional email address
_
13. joulukuuta 2004 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama ongelma. Aina ennen on toiminu. Mut hain ton uuden version ja nyt tule joka kerta Download failed: Connection refuset by target machine. Ihan sama minkä osotteen pistän siihen, siis hubilistan. Jopa mun asiantuntemus ei nyt riitä. Jeesatkaa jos pystyy!!!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. joulukuuta 2004 @ 18:02

Turbomies
Newbie
_
13. joulukuuta 2004 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa ainakin ottaa Windowson oman palomuurin pois päältä se ainakin vaikuttaa siihen.
Azzo
_
13. joulukuuta 2004 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windowssin palomuuri on ollut aina poissa. Jotain muita syitä?
Azzo
_
13. joulukuuta 2004 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windowssin palomuuri on ollut aina poissa. Jotain muita syitä?
Turbomies
Newbie
_
13. joulukuuta 2004 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä sun palomuuri ei päästä sitä läpi tai jotain :)
Mut kannattaa kokeilla laittaa ittees actiiiviseks
sillä luulis toimivan
Azzo
_
13. joulukuuta 2004 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mitää enää.. Sain korjattuuu. Menin säätää jotai mun Zone alarmista :D
Mainos
_
__

_
Turbomies
Newbie
_
13. joulukuuta 2004 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh se oli sit kumminki vika palomuuris :P
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ei anna hubi listaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy