User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 23:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > v4 ja backupit ei pelitä, missä vika ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
v4 ja backupit ei pelitä, missä vika ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dermos
Newbie
_
20. joulukuuta 2004 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todensin että mun pleikka on v4 (8 ruuvia pohjassa ja Electric hazar caution varoitus pohjassa) ja yritän tehdä backuppia mun yhdestä orginaalista pelistä. Tein imagen DVD Decrypterillä ja poltin sen miinus Verbatimille (polttonopeus 2x). Media 8x. Pleikka yrittää hakea ja hakea levyä päätymättä mihinkään. Parin buutin jälkeen hetittä jopa non playstation discin. Mulla on mod-piiri asennettu (hevnetistä ostettu joku kolme vuotta sitten).

Missä mahtaa olla vika ? Olen ymmärtänyt että näillä meiningeillä pitäis pelittää. Ritekin DVD+r toimii leffamuodossa tällä vehkeellä.

Auttakee!
kafferi
Suspended due to non-functional email address
_
20. joulukuuta 2004 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun noin 3 vuotta vanha V4 versio lukee ainoastaan DVD+R levyjä.
dermos
Newbie
_
20. joulukuuta 2004 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä vedin ihan ekat backupit verbatimin DVD+r:lle ja ei pelittänyt ollenkaan. Tällä miinuksella pääsin jo pikkusen eteenpäin kun ei heti heittänyt no playstation2 disc inserted.

Mille medialle olet itse polttanut noita plussia ? Mikä piiri ?
kafferi
_
20. joulukuuta 2004 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piiri on Hevnetin Gameloader 2 ja olen käyttänyt mm. verbatimia, maxelia, tdk:ta, samsungia.
Olen kokeillut muutamaa eri merkkistä DVD-R levyä, eikä ykskään ole toiminut.
dermos
Newbie
_
20. joulukuuta 2004 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olisikohan multa mahdollisesti vain jäänyt joku minor detail huomaamatta, jonka takia homma ei pelitä ? Meillä näyttää olevan aivan samat "myllyt" ja sulla homma näyttää olevan mutkatonta.

Minkälaista polltonopeutta oot käyttäny? Mikä polttosofta jne...

Elikkä mulla toimii seuraavasti:
Cd-ripit peleistä toimii, originaali leffat toimii, ritek (dvd+r)ja verbatim (dvd+r)vedetyt varmuuskopiot leffoista, cd-r:t yleisellä tasolla.
kafferi
_
20. joulukuuta 2004 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon polttanut yleensä nopudella 2,4, joskus 4x.
Käytän Neroa (versio 6.3.1.25)
CD-rippejä en ole kokeillut, mutta leffat toimii (myös backupit) lähes moitteetta välillä on pientä nykimistä. Olen kokeillut muitakin poltto ohjelmia ja Nero näyttäisi toimivan parhaiten. Onko alkuperäinen ja backup saman kokoisia ?
dermos
Newbie
_
20. joulukuuta 2004 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä pistin imagen tekoon. Laitan kohta viestiä onko alkuperäisessä ja imagessa kokoeroja. Millä softalla oot imaget duunannu ?

Yritin muuten tehdä ensimmäisen kerran imagen DVD Decrypterillä ja käytin samaisen ohjelman omaa polttomoodia. Luin just tältä messulaudalta että jollain oli tullut hylsyjä kun oli yrittänyt polttaa DVD Decrypterin omalla polttosoftalla? Mielipiteitä ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. joulukuuta 2004 @ 17:13

kafferi
_
20. joulukuuta 2004 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytä imagen tekoon ja polttoon Neroa niin homma toimii, kokeilin kerran DVD Decrypterillä meni lätyksi.
dermos
Newbie
_
20. joulukuuta 2004 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt selvis kaikki ongelmat !!! Mulla onkin NEO4-piiri. Kävin kaivamassa paperit piiristä ja totuus paljastui. Tällä piirillä täytyy buutata dvd backupit orginalilla ps2-selaimessa. Mitä ilmesimmin orginaaliksi riittää TOCiltaan pisin varmistaakseen pelattavauuden. Äskön puhumani backup (Ritek dvd+r) toimi moitteetta ja satuinb kokeilemaan vielä verbatim dvd-r levyä joka ei toiminut, kuten epäilitkin.

Kiitokset Kafferi sinulle helpistä !

Shadown
_
20. joulukuuta 2004 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viellä tulee vastaan noitakin modeja.
Joskus kironnut niiden kanssa...:D

eejapar
Member
_
22. joulukuuta 2004 @ 06:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Käytä imagen tekoon ja polttoon Neroa niin homma toimii, kokeilin kerran DVD Decrypterillä meni lätyksi.
Ja paskat. Ite olen polttanu 15-20 PS2 imagea ja kaikki on toiminu. Paljo selkeempi, helpompi ja nopeampi käyttää kuin nero. Neroa käytän ihan muihin juttuihin. ;)

ROTFLMFAO

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. joulukuuta 2004 @ 06:44

Mainos
_
__

_
Shadown
_
22. joulukuuta 2004 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyllä ylipäätään enemistöllä on parempia kokkemuksia DVD Decrypteristä.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > v4 ja backupit ei pelitä, missä vika ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy