User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.9.2025 / 23:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > kun koitan tehä kiinteät tekstitykset..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kun koitan tehä kiinteät tekstitykset..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
razze
Suspended due to non-functional email address
_
29. joulukuuta 2004 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun mä koitan tehä kiinteet tekstitykset virtualdubilla ja hakee Video-->Filters-->Add valikosta en löyda VobSub 1.6 vaikka mulla on VobSub asennettuna..Mikä mättää??
Shamriel
Junior Member
_
29. joulukuuta 2004 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko laittanut VobSubin VirtualDubin filtteriksi. Se valitaan VobSubin asennuksessa jonka jälkeen VirtualDubin filttereiden alta pitäisi löytyä TextSub-filtteri.
Casepri70
Member
_
29. joulukuuta 2004 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, kannattaa tehdä miten toi Shamriel neuvo, koska muuten VirtualDubMod ei tunnista sitä....

I''m King Of The World!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2004 @ 15:28

Member

1 tuotearvio
_
29. joulukuuta 2004 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
razze
Suspended due to non-functional email address
_
30. joulukuuta 2004 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo ton ohjeen mukaan ma sen teinki mu se vobsub loytyy vaa VirtualDubModilla eika VirtualDubilla
Member

1 tuotearvio
_
30. joulukuuta 2004 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sä varmaan käytit tota ohjetta kans kun yritit liittää tekstit http://www.nefernetti.com/divx-kiinteet-tekstit.htm

Mut huom! Parempi käyttää suosiolla tuota VirtualdubMOD softaa tuon ohjeen kuvissa olevan Virtualdubin sijaan !!!

Modista ei löydy tota audio kohtaa, sen voit ohittaa mut muuten se toimii samanlailla ohjeiden mukaan.
Mä kokeilin tota ohjetta yhteen leffaan ja se onnistu, päitsi että pakkas leffan uudestaan (alkuperäinen oli 1.3gb ja lopputulos 635 megaa).
Shamriel
Junior Member
_
31. joulukuuta 2004 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla meni toi VobSub kyllä kumpaankin ohjelmaan. Mutta tiedä häntä.
Senior Member
_
1. tammikuuta 2005 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän on olemassa todella yksinkertainen selitys:
VDMod ei tunnista VobSub-filtteriä, koska se on asennettu VD:n plugins-kansioon. Kokeileppa siirtää se VobSub filtteri sinne VDModin plugins-kansioon ja kokeile uudestaan...

mettala
Member

3 tuotearviota
_
2. helmikuuta 2005 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siinä filtteri ikkunassa kannattaa painaa load... ja sit etit sen VobSubin ja siit se textsub.vdf
oopee2
Newbie
_
3. helmikuuta 2005 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuuluuko muuten ton tallentamisen kestää niin kauan kun koko leffakin kestää?
mettala
Member

3 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2005 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kai... tai ainaki mul kestää
oopee2
Newbie
_
3. helmikuuta 2005 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osaaks joku sanoo miks mul ei oo tos "select video compression" kohas tota "DivX 5.0.2" -vaihtoehtoo?? ohjelma on virtualdubmod 1.5.10.1
mettala
Member

3 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2005 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mulkaa oo mut mä oon valinnu siihen sen XviD MPEG-4 Codecin nii se on toiminnu mun DVD soittimes, ku oon poltanu sen leffan
Moderator
_
4. helmikuuta 2005 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
osaaks joku sanoo miks mul ei oo tos "select video compression" kohas tota "DivX 5.0.2" -vaihtoehtoo?
No ootko asentanut koneelle tuon koodekin?
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videonpakkausohjelmat/divx_5_for_windows.cfm

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Mainos
_
__

_
Member
_
1. maaliskuuta 2005 @ 02:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle tulee tommonen valitus teksti: Olen avaamassa jotain leffaa virtualdubmodilla, en saa auki mitään leffaa! Valittaa näin joka kerta: en nyt jaksa kirjottaa koko hommaa :) mutta jotain että ne on windows media tiedostoja tai katsottu viimeksi windows media playerilla. Ei tajuu :(
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > kun koitan tehä kiinteät tekstitykset..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy