User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 05:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > avit dvd:ksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
avit dvd:ksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
karisari
Newbie
_
2. tammikuuta 2005 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelmani on seuraava: olen yrittänyt tehdä avit dvd muotoon jotta voisin katsella niitä dvd soittimellani, mutta huonoin tuloksin! olen käyttänyt dvdsanta, avi2dvd ja d.i.k.o ohjelmia mutta en ole saanut ääniä täsmäämään kuvan kanssa.... äänet tulee n.10 sek. jälkikäteen vaikka äänet täsmäävätkin avissa.... muuten olen saanut dvd muotoon leffat mutta ne äänet.... olen yrittänyt säätää äänien ja videon aika viiveitä dvdsantalla mutta mitään ei tapahdu, eli äänet ja kuva tulee eri aikaan siitä huolimatta! olisi kuin ajan säätöä ei tehtäisi ollenkaan! elikkä jos jollain on jotain ohjeita, vihjeitä tai vielä jotain toimivampaa ohjelmaa tiedosta niin hyvä?! ps. saan avit kylläkin vcd tai svcd muotoon toimiviksi mutta haluan ne välttämättä dvd muotoon!
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2005 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Arnolds2
Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillu yhdistelmää DVD2SVCD + CCE. Mulla ainakin toiminut ja kaikki kohdallaan. Tai sitten WinAvi:lla.
karisari
Newbie
_
4. tammikuuta 2005 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen kokeillut tota avi2svcd + cce:tä mutta äänet ei täsmää elokuvan kanssa. winavia en ole kokeillut joten kokeilempa sitä ja katsotaan mitä syntyy... kiitos
Moderator
_
4. tammikuuta 2005 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Entä jos teet tuon Svcd, kun kerran onnistuu hyvin, sitten authoroit sen tmpgenc dvd author-ohjelmaan tai dvd-lab...tuosta ekasta saa ainakin kokeiluversion, voit tehdä myös oman menun.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Mainos
_
__

_
karisari
Newbie
_
4. tammikuuta 2005 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos kaikille vastanneille.... winavilla alkoi lyyti kirjoittaa ja äänet + kuva täsmää!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > avit dvd:ksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy