User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 24.9.2025 / 22:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ toimii ja lataa, mutta ei läheskään kaikilta, miksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ toimii ja lataa, mutta ei läheskään kaikilta, miksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mansonite
Junior Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli DC++ on toiminut aina näin, se etsii kyllä ihan kiitettävästi ja joiltakin pystyn lataamaan, mutta en läheskään kaikilta, esim. lataan jonkun leffan, yirtän ladata sitä joltaki 30 tyypiltä ja sit ku klikkaa siltä 30:nenneltä lataa, ni sitte lähtee lataa, mutta ei oikeesti läheskään kaikilta, tila aktiivinen, miksei pysty lataamaan keneltä haluaa? slotteja on kyl olly paljon..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2005 @ 13:38

Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
öööh? ihan tarkkaan en älynny mitä oikein kysyit, mutta...

ensinnäkin dc++ lataa yhtä tiedostoa vain yhdeltä käyttäjältä

toiseksi syy muiksi et joiltain pysty lataamaan saattaa olla että heillä ei ole vapaita slotteja tms. jollei lataus käynnisty, tulee kyllä ilmoitus, että miksi ei
Mansonite
Junior Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, kyl mää tiiän noi, mut ku yrittää ladata joltaki ni se ei ala lataamaan, mutta kun on yirttänyt monta kertaani sit jossaki vaiheessa se alkaa lataamaan joltaki. esim. haluaisin Gothika elokuvan ja niitä lyötyy semmoset 40, mut mä en pysty lataa sitä keneltäkään, tai cradle of fear leffaa, mut jotai musaa sitpystyy
eroX
Newbie
_
3. tammikuuta 2005 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä on nyt muutama vaihtoehto:

1. Käyttäjä ei halua että lataat häneltä ja estää yhteytesi

2. Käyttäjä ei ole Online-tilassa

3. Slotteja ei ole vapaana. Vaikka etsisit jotain niin kaikki slotit ovat voineet mennä jo sillä aikaa kun odotat että haku valmistuu

4. Sinulla on jostain syystä download limit päällä eli jos latausnopeutesi ylittää tietyn rajan niin et voi ladata enää mitään.

5. Hubi jolla olet vaati rajan lataukseen. Kaikki hubit vaativat jonkun rajan siihen että pääsee sisälle, mutta joissain hubeissa on myös lataus raja. Eli pääset sisälle vaikka jakamalla 5 Gigaa mutta voit ladat vasta kun jaat 15 gigaa.

Toivottavasti auttoi.
Arnolds2
Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä DC versio? Käytä 0.4034 oli uudempi mutta piti palata tähän niin lataa.
Mansonite
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
versio on DC++ 0.4032, luin jostakin hubin säännöistä että DC++ 0.4034 on bannattu siellä, tuskin ainut hubi.. Ja eroXin neuvot autto aivan v*tun paljon, kiitti niistä!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2005 @ 10:58

suihkari
Newbie
_
14. tammikuuta 2005 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sulla mahdollisesti windows XP:n oma palomuuri päällä. Se estää lataamisen active käyttäjiltä.
Mansonite
Junior Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On, mikä se ees on? :D Mistä sen saa pois? Ei mun faija haluu tolle palomuurille tehä mitään...
Mut ku itekki oon Aktiivi käyttäjä
pastor
Suspended due to non-functional email address
_
14. tammikuuta 2005 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä varmaankin tahmaa jos 50 imuttaa sulta muutamaa tiedostoa. Rajoita imppaajien määrää ja jaettavia tiedostoja niin ongelma korjaantuu. Tyhmää jakaa kymmeniä softia samaan aikaan, kukaan ei saa juuri mitään ja kone sekä yhteys tökkii.
Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no jos jokku sua yrittää neuvoa herra "Isän koneella"warettaja,
niin ei siitä tarvi tollai vittuuntua.
mut anyway jotkut dc versiot eivät toimi keskenään.
ja sit myös semmonen juttu,että täällä puhutaan "tiedostoista" ei esim jonku elokuvan nimestä,kai säki sen sitte opit ku pääset ylä-asteelta tai ees pääset sinne ylä-asteelle =).
Mansonite
Junior Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitin että niillä keneltä yritin imuttaa sitä leffaa ni niil oli paljon slotteja vapaana, ja sitä paitsi mä pidän slotteja vaan joku 3 yleensä auki, ja missä vaiheessa mä oon vittuuntunu? olis kiva tietää... Ja mä en ole puhunut elokuvasta, vaan siitä miksei dc++ anna lataa joltakin tietyltä käyttäjältä, toi nyt oli vaan yks esimerkki etten voi lataa ton nimistä leffaa keneltäkään vaikka se on yli 40 käyttäjällä, mutta en pysty lataa sitä keneltäkään,vaikka slotteja on ollut auki ties kuinka paljon, you pussyface!
Ja mä oon jo päässy ylä-asteelta ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. tammikuuta 2005 @ 15:46

Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no muuta sieltä sun asetuksista se yhtäaikasten imujen määrä....(maximum simultaneous downloads)paa ny siihen alux vaikka 31 ja dc:ssä on niitä henkimaailman juttuja muutenki jokku versiot ei tosiaan toimi keskenään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. tammikuuta 2005 @ 16:21

Mainos
_
__

_
Mansonite
Junior Member
_
15. tammikuuta 2005 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mul on siinä 20, voin kyllä laittaa siihen ton 31...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ toimii ja lataa, mutta ei läheskään kaikilta, miksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy