User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 13:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dna/kpy dc++, emule, kazaa imurointi nopeudet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DNA/KPY DC++, Emule, Kazaa imurointi nopeudet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kamistar
Newbie
_
15. elokuuta 2005 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
gnut gnut mulla ei oo ollu juurikaan ongelmia shareazaan kanssa
pullis
Newbie
_
15. elokuuta 2005 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama vika joskus kevät talvella. Sitä kesti jotain puolitoista viikkoa ja sen jälkeen kaikki on pelannut normaalisti. Itselläni Dna-Kuopio 2/512 yhteys. Viikonloppuna latailin dc++:ta ja tuli kaistan täydeltä. Tänään en ole kokeillut mut jotain vikaa varmaan yhteyksissä on.
litucca
Junior Member
_
22. elokuuta 2005 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1/512 dna löytyy. Joka ohjelmalla tulee kaistantäydeltä. 150kt/s on keskimääräinen imutus nopeus. Ja uppi on 70kt/s. Piti vain soittaa kerran kpo:lle että muuttivat yhteyden kaksi suuntaiseksi.
litucca
Junior Member
_
22. elokuuta 2005 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1/512 dna löytyy. Joka ohjelmalla tulee kaistantäydeltä. 150kt/s on keskimääräinen imutus nopeus. Ja uppi on 70kt/s. Piti vain soittaa kerran kpo:lle että muuttivat yhteyden kaksi suuntaiseksi.

ja piru tuli sitte kahesti. :S

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2005 @ 11:25

PesonenJr
Newbie
_
22. elokuuta 2005 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko nyt niin (tätä threadia luettuani) että esim. kaapeliyhteyteni ruotsalaiseen teliasoneraan on P2P käytössä rajoitettu niin että Kazaa tökkii 1 kt/h ja Shareaza toimii sen kaksi minuuttia ja yhteys ja IP:t poikki vain sen takia että saadaan P2P liikennettä karsittua.

Ihan vakavasti ajateltuna osaako kukaan sanoa miksi tuo Shareaza hukkaa IP:t niin ettei auta muu kun vetästä motikka irti sähköistä ja alottaa uudelleen. Olen jo kokeillut kaikki Shareazan tukisivuilla olevat niksit.
tommy17
Junior Member
_
22. elokuuta 2005 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkoi tuo dna kaapeli tökkimään muulin kanssa siinä määrit,et meni liittymä vaihtoon...ei töki enään!!!!
pietila
Member
_
29. elokuuta 2005 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä dna 2/512 (oulu) lataa dc++:sta melkeen aina 250-260kt/s tai siis ei niiltä kellä on huono netti, mutta torenteista ei tuukku 2-4kt/s
Senior Member
_
30. elokuuta 2005 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Jaahas, on mennyt sitten fysiikanlait rikki.

-janne

Member

3 tuotearviota
_
30. elokuuta 2005 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ittellä DNA/KPY eikä oo mitää valittamista nopeudessa, yhteys kyl pätkäsee kerran päiväs :(
aleksiho
Suspended due to non-functional email address
_
30. elokuuta 2005 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ota sonera. Mulla on soneran 512/512 linja ja tavaraa tulee koko kaistan täydellä niin eMULE:lla kuin torrenteilla.

Mitään ei osteta, vaan kaikki tehään ite.
litucca
Junior Member
_
30. elokuuta 2005 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en soneraan enää koske pitkällä tikullakaan! Soneran 512/512 netillä lataus nopeus oli niin huono(imutti jotain max.55kt/s). Kun taas dna 512/512 otti n.70kt/s.
Senior Member
_
30. elokuuta 2005 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itse en soneraan enää koske pitkällä tikullakaan! Soneran 512/512 netillä lataus nopeus oli niin huono(imutti jotain max.55kt/s). Kun taas dna 512/512 otti n.70kt/s.
No jos sillä 70 kt/s tulee, niin ei se mikään 512-liittymä enää ole...

-janne

litucca
Junior Member
_
30. elokuuta 2005 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No 512 nettinä dna sen ilmoittaa. =)
aleksiho
Suspended due to non-functional email address
_
30. elokuuta 2005 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka tuo kaistan leveys oikein lasketaan onko siinä jaon ja lataamisen yhteen laskettu nopeus. Mulla on sillä 512/512 linjalla lähetys ja lataus yhteensä 90kt/s.

Mitään ei osteta, vaan kaikki tehään ite.
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
30. elokuuta 2005 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
512/8=64 kt/s Eli tuota lujempaa ei voi tulla 512:sella yhteydellä, jos tulee niin se on luokiteltu esim. megaseksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. elokuuta 2005 @ 13:18

litucca
Junior Member
_
30. elokuuta 2005 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mulla on tällä hetkellä 1mb/512 dna. Nopeustesteissä näyttää yhteyden: Liittymäsi nopeus on: 1.17 Mbps

Voit siis ladata 149.14 KB/sec. En sitte nuista muute tiiä.
pietila
Member
_
30. elokuuta 2005 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos sit tietoa saunalahden liittymistä? Miten sillä nopeudet? rajoittaako nopeuksia? pystyykö lataamaan normaalisti torentteja?
litucca
Junior Member
_
30. elokuuta 2005 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm, tuli tässä vaan mieleen että ne joilla ei oikeen torrenttien imutus dna netillä pelaa niin olettekos muuttaneet yhteyden kaksi suuntaiseksi? Jos ette ole niin tuskin nopeesti imuttaa/imuttaako ollenkaan. Vaikka esim. emule, se ei minulla toiminut juuri mitenkään mutta heti kun muutti yhteyden kaksi suuntaiseksi niin jopas rupesi pelaa. Sama homma bitcometilla. :)
muxfolder
Member

5 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2005 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkäs se laitetaan kaksi suuntaiseksi? Mulla ei toimi mikään muu p2p-ohjelma kun torrent. Emule ois mukava saada toimimaan.
litucca
Junior Member
_
5. syyskuuta 2005 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.kpo.fi/uutiset/index.asp?tid=187&sivu=skriptit/content... Tuossa näkyy tuo numero johon itse ainakin soitin ja sanoin että muuttakaa minun yhteys kaksisuuntaiseksi. Meni hetki, netti kävi poikki ja jopas rupesi pelaa p2p.
Mainos
_
__

_
muxfolder
Member

5 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2005 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa.. Meillä on kyllä KPY:n kautta tämä netti. Ei taida Kajaanista tähän apuja löytyä...

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dna/kpy dc++, emule, kazaa imurointi nopeudet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy