User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 10:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dna/kpy dc++, emule, kazaa imurointi nopeudet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DNA/KPY DC++, Emule, Kazaa imurointi nopeudet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juha95
Suspended due to non-functional email address
_
16. tammikuuta 2005 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi

Onkohan muilla ollut ongelmia vertaisverkkojen imurointien kanssa. Latauksessa alkuun lähtee tulemaan ihan normaali nopeudella mutta sitten nopeus tippuu alle 1 kb/s (1mt/512 linjalla !!). Ulospäin nopeudet on koko ajan ihan OK. Muualta kuin vertaisverkoista imuroidessa nopeudet normaalit. Ja tämä temppuilu alkoi vasta viime viikolla, siihen asti toimi normaalisti. Ettei vaan KPY ois tehnyt mitään rajoituksia asian suhteen. Ilmoitelkaa onko muilla samanlaisia ongelmia.

t. Juha
andy04
Junior Member
_
16. tammikuuta 2005 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep..Mulla KPY:n dna laajakaista 2mb/512 ja ihan sama vika. Luin kpy:n kotisivuilta että oli tehty huoltotoimen piteitä 11 ja 12.päivä viimeviikolla. Joku neuvokaa kuinka saamme nopeudet palautettua normeiksi?

Noora
juha95
_
16. tammikuuta 2005 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saas nähdä onko muuta keinoa kuin vaihtaa liitymän tarjoajaa. Ei kannata KPY:lle soittaa ja valittaa kun imutukset ei pelitä :). Mutta oishan nuo tuosta voineet informoida hyvissä ajoin, oispahan jäänyt tämäkin liittymä ottamatta.
Moderator
_
16. tammikuuta 2005 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihtakaa niitä dc:n käyttämiä portteja jos tuo KPY nyt sattumoisin blokkaa 411 ja 412 udp:n ja tcp:n
juha95
_
16. tammikuuta 2005 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin eri portteja mutta sama juttu. Alun jälkeen hidastuu ja lopuksi tukehtuu koko imurointi. KPY on paska !
pkaksp
Moderator
_
17. tammikuuta 2005 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm... mä vähän epäilen että palveluntarjoaja blokkais yhtään mitää. Eihän ne voi tietää mitä sä lataat.. että onko se tavara laitonta vai ei..
Member
_
17. tammikuuta 2005 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tämä sama ongelma näyttäis esiintyvän muillakin, alkaa pikku hiljaa tympiä. Itsellä PPO:n liittymä ja sama juttu; 12.1 tehty joku huolto ja arvatkaa onko sen jälkeen pelannu :(
morbir
Senior Member
_
17. tammikuuta 2005 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
dna on kuulemma ennenki tehny tällasta, joskus valittelin siitä niille.
electribe
Newbie
_
17. tammikuuta 2005 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu itsellä DNA ja samat ongelmat x/
Two-Bit
Newbie
_
18. tammikuuta 2005 @ 02:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vau, aika monella tämä ongelma, minulla myös PPO:n liittymä ja ei toimi millään
Member
_
18. tammikuuta 2005 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
poistin, olikin typerä kysymys :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. tammikuuta 2005 @ 07:15

toljander
_
18. tammikuuta 2005 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kans sama ongelma ja liittymänä dna, vauhti hidastui noin viikko sitten. Olis kiva tietää kellä on soneran liittymä et onko niillä sama ongelma? Täytyy harkita liittymän vaihtoa...
ongelma
_
18. tammikuuta 2005 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma täällä yhteytenä Suomicom 1mb/512 en pysty lataamaan ku alle 1kibin enkä myöskään upittaa sen paremmin. :(
Moderator

5 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2005 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No Soneralla tulee aivan sitä "normaalia" vauhtia eli kun mulla on 1mb/512kt niin ohjelmilla tulee noin 100kt/s tai riippuu mistä lataa :P

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Jaakka
_
18. tammikuuta 2005 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tuli mieleen että mitä vertaisverkko ohjelmaa käytätte tai versiota esim. uudempaa kuin dc 0.401. Ei mielestäni kyllä pitäisi tollasten johtua palveluntarjoajasta jos kerran muuten tulee normaalia vauhtia. Mulla on Elisa ja kaikki toimii moitteettomasti yli 100kt/s. Mun Elisa pitäis vielä kaikenlisäksi olla 512/512 ja on kyllä nopeempi ku mitä pitäis. En osaa sanoo mistä johtuu, ehkä Elisan moka?
ongelma
_
18. tammikuuta 2005 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on myös toi 0.401 käytössä mut siitä huolimatta ei toimi. kaikki muu kyllä toimii dc:n ulkopuolella ihan moitteettomasti.
Jaakka
_
18. tammikuuta 2005 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootteko madollisesti kokeilleet ladata muualta kuin Suomesta esim. Ruotsalaisilta hubeilta. Siä noi yhteys nopeudet on vähän paremmassa jamassa kuin Suomessa. Jos sitten vielä kärsitte 5kt/s lataus nopeuksista niin en kyllä osaa sanoa...
matti65
Newbie
_
19. tammikuuta 2005 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama aivan käsittämätön vika täällä myös, ehkä lohdullista että muillakin mättää niin en ole itse sotkenu konettani hitaaksi :)

itse vaihdoin aktiivista passiiviksi ja päinvastoin sekä vaihdoin kolme eri portti asetusta.
kokeilin dc 0.41 sekä 0.68 versiota.
ajoin 3 virus skannausta (norton,ad-avare,spyrewareblaster)
vaihdoin palomuuri ohjelmaa.

mikään ei ole auttanut. alkaa lataan 20kt/s ja hyytyy hetkessä alle 1kt/s
yhteys dna laajakaista (kuopio)

kertokaa vielä muutkin toimiiko noi muut hyvin (sonera, elisa ym...) meinaan että tämä minun dna lähtee vaihtoon tammikuun aikana jos en saa nopeutta normaaliksi.
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. tammikuuta 2005 @ 08:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytössä Elisan 2/512 eikä mitään ongelmia ollut.

Joku tuolla mainitsikin että kannattaa kokeilla ruotsalaisia hubeja, itse lataan isommat tiedostot niiltä kun niillä tuntuu olevan laajakaista-asiat kunnossa, toisin kuin Suomessa :) Lisäksi Suomalaisilla hubeilla tuntuu olevan muotia nuo limiterit sun muut.
Drjones
Junior Member
_
19. tammikuuta 2005 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma. DNA/KPY 2M/512 kaapeli.
Jo syksyllä oli samantyylisiä ongelmia, mutta silloin auttoi portin muuttaminen, nyt ei näytä siitäkään olevan mitään apua. Käytössä Shareaza
matti65
Newbie
_
19. tammikuuta 2005 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
soitin juuri kpy dna palveluun jossa väitettiin kivenkovaa että he eivät rajoita mitään p2p nopeuksia.

heillä on mahdollisuus tehdä niin mutta tekevät sen vain jos kuorma nousee 100% jossa se ei käy käytännössä ikinä.

en tiedä kehen uskoo.

kertokaa vaan muut sonera elisa ym. käyttäjät toimiiko teillä. mä vaihdan tämän pois. jonka asian ilmoitin kuopioonkin.
Junior Member
_
19. tammikuuta 2005 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsekkin ihmettelin ton huoltotoimien jälkeen ku ei meinaa latausnopeudet pysyä kunnossa. liittymä on 2M/512-kaapeli. lataukset alkaa normaalisti ja sit hyytyy olemattomiin ja katkee. No pitää varmaan odotella jonkin aikaa ja sit katsella et mitä tekis.

ASUS P5B, GF 8800GTS HTDP, Core Duo 2 E6600, 2GB DDR2-800,
Raven-D
_
19. tammikuuta 2005 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.kpy.fi sivulla dna laajakaistan tuotetiedoissa, teknisissä rajoituksista löytyy tälläinen teksti.

Lisäksi dna Laajakaista asiakkaiden liikennettä rajoitetaan muuttamalla sen prioriteettia. Tämä tapahtuu sovelluskohtaisesti ja koskee kaikkia asiakkaita. Rajoittaminen tapahtuu nimenomaan tähän tarkoitukseen tarkoitetulla laitteistolla ja ohjelmistolla. Rajoituskriteerit ovat sellaiset, että P2P-liikenteellä ei saa olla yli 80% osuutta kokonaisliikenteestä. Tälle P2P-liikenteelle tai muillekin sovelluskohtaisille liikenteille voidaan asettaa rajoituksia 0-100% välillä.

Tuli varmaan soneraan siirtyminen, viimeviikon keskiviikosta lähtien en ole pystynyt myöskään lataamaan vertaisverkossa nopeasti vaan hyytyy vähän ajan päästä,lukuun ottamatta paria henkilöiltä.
Member
_
19. tammikuuta 2005 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PPO:n sivuilta ei löydy mitään tietoo tommoisesta rajoituksesta mutta varmaa on että monella on alkanut tökkiin ton huoltopäivityksen jälkeen ainakin paikallisten sekä dna:n liittymis.
Mainos
_
__

_
Jaakka
_
19. tammikuuta 2005 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyy varmaan hieman testailla kun tulee viikonloppu ja pääsee käymään kotona. Kotona olis Dna yhteys ja kämpillä mulla on Elisa. Elisa kyllä toimii hyvin.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dna/kpy dc++, emule, kazaa imurointi nopeudet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy