User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 02:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > logitech quickcam pro 4000
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
logitech quickcam pro 4000
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jokinen1
Member
_
20. tammikuuta 2005 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ostin äsken kyseisen laitteen ja ongelmani on etten saa siinä olevaa mikrofonia toimimaan.ohjelman asennus vaiheessa se ilmoitti jotain siitä että se on luotu windows 95:lle että siksi ei ehkä mikki toimi??
koitin myös ohjauspaneelin kautta ääni ja äänilaitteet/laitteisto/logitech microfone (pro 4000)/ominaisuudet ja sielä lukee LAITTEEN TILA tämän laitteen ohjaimia ei ole asennettu (koodi 28)ja kun klikkaan asenna ohjain se ei sitä löydä.mitä voin tehdä kiitos etukäteen.Pikku lisäys-mun kone on kans winxp ps2.Ja oon hakenu uusimman logitechin päivityksen mutten onnistunut saamaan mikkiä toimiin.ja toi 8.2.0 logitechin versio(vanha) on muuten ihan ok.SE uudempi jonka asensin en saanut kameraa seuraamaan(vanhassa toimii)ja lisäksi siinä uudessa ei ollut mukana sitä Zoom valikkoa siinä ruudulla joka tulee vanhassa versiossa aina esille kun kameran laittaa päälle..tiedä sitte...ja oon käyttänyt normaali mikkiä tähän asti..Mutta jos jollain on vielä hyviä vinkkejä niin otan kiitollisena vastaan.

jokinen1

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2005 @ 17:07

vertig0
Newbie
_
3. helmikuuta 2005 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama juttu mulla paitti eri kamera ihan viimeisimmät ajurit ja päivitykset wintoosaan...kamerana mulla on Logitech QuickCam Messenger, vika tuli sillonku mä asensin wintoosan uusiks ja laitoin kaikki päiviykset...eli epäilen itte wintoosan päivityksiä..mul on winxp sp2 :P
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > logitech quickcam pro 4000

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy