User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.9.2025 / 20:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > 2.5 gigan avi tiedosto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
2.5 gigan avi tiedosto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Raymond56
Junior Member
_
21. tammikuuta 2005 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olisi tuollainen ylipitkä kaappaus ja sehän ei aukea millään.
Kokorajahan tuollaisella on n.2 gigaa.
Millähän ohjelmalla saisi tuota penemmäksi tai edes avttua?
hapep
Account closed as per user's own request
_
22. tammikuuta 2005 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitas Crystal playerilla

http://www.crystal.com/

Se ilmanen versio riittää kyllä.

Ja editointiin kannattaa koittaa virtualdubmodia mut en tiedä onnistuuko.

Sit Realplayerilla vois kans toimia jos ei crystalilla
JullePuh
Member
_
6. helmikuuta 2005 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en oiken käsitä tota rajaa. Ettei vaan johtus kiintolevyn formaatista (fat32).

Mulla ainakin aukeaa paljon isommatkit .avit ja muut tiedostomuodot ihan normaalisti kaikilla soittimilla.

Ja eiks sillä kaappausohjelmassa oo joku kohta, josta pystyt säätään ton kaappausen sillain että se pilkkoo ton kaappauksen pienenpiin osiin jo valmiiks jos ei isommissa näy.

Ootko varma, että sulla katselemiseen tarvittavat koodekit asennettuna.

Mä käytän paljon Huffyuv:n kodeksia ja pakkaamatonta ääntä. ja noilla sattaa raakatiedosto usein nousta lähemmäks´ 100 gigaa ja mitään ongelmia ei oo ollut sen kanssa. (mitä nyt tilan puute joskus vaivaa). Oon mä käsitellyt yli 10 gigasia .m2p tiedostojakin.

jos sulla on kaikki koodeksit asennettuna niin VirtualDubmodilla ton pienentäminen kyllä pitäis onnistua.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > 2.5 gigan avi tiedosto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy