User Käyttäjä Salasana  

lauantai 5.7.2025 / 11:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > hyvä viruksentorjuntaohjelma ja palomuuri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyvä viruksentorjuntaohjelma ja palomuuri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2005 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zonealarmin 5.xx versiot ovat aiheuttaneet erittäin monella p2p ohjelmien pätkimistä ja netti onkin saattanut pätkähtää poikki 10 minuutin päästä koneen käynnistyksestä ja ainoa keino saad se takaisin päälle on ollut käynnistää kone uudelleen. Myös muita ongelmia on ollut. Vanhemmilla 4.x versioilla ei käsittääkseni ole ollut ongelmia.
jp.69
Suspended due to non-functional email address
_
3. helmikuuta 2005 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on Antivirus ilmainen versio ja onhan tuo onnistunut tähän asti poistamaan kaikki ,palomuuriksi suosittelen vaikka reititintä jossa on rautapuolen palomuuri niin ei tule ongelmia jos vaikka kytket 2 konetta verkkoon.
Kerran erehdyin asentamaan softa muurin (zonealarm) niin siitähän vallan helv.. ongelmat alkoivat kun koneet eivät löytäneet toisiaan ,varmaan olisi löytäneet jos olisi ollut mielenkiintoa säätää asetuksia mutta kun ei nappaa niin ei nappaa.
Tämä rautamuuri estää koneelle tunkeutumisen ,ainakin nortonin sivu väitti näin kun kävin testaamassa.
Rikkivety
Member
_
3. helmikuuta 2005 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No täytyy sanoa että olen kai vain onnekas. Itse olen kokeillut useita ja varmasti yleisimpiä p2p-softia ja ZoneAlarm ei ole ollut ongelmallinen minkään kanssa. Säätöjäkään ei ole tarvinnut juurikaan tehdä ja yhteydet ovat toimineet. Täytyy toivoa, että jatko on yhtä ruusuinen.

Mutta sitähän tämä PC-maailma on, että toisella ei ongelmia ja jollakin muulla muidenkin edestä.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
4. helmikuuta 2005 @ 04:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zonen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, sygaten personalin kanssa oli sitten enemminkin..

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > hyvä viruksentorjuntaohjelma ja palomuuri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy