User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 21:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > enemy territory ongelma!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
enemy territory ongelma!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mettala
Member

3 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2005 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ku pelaa ETtiä netissä nii se toimii n. 5 min, mut sit sammuu eikä tuu ees mitää virhe ilmotusta. mitä tehdä?
eri versioita oon kokeillu
spede5
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. helmikuuta 2005 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko sulla joku Nortonin palomuuri tai virustutka. Mulla teki ton tapaista kun oli 2003:set nortonit ja yritti pelata punkbusterilla. Sitten kun PB:n otti pois päältä ja meni servulle, missä ei ollu PB:tä, niin sitten vasta alko toimimaan.
mettala
Member

3 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2005 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei... voiko/kannattaako sille nortonille mitää tehä että se toimis? ku niitä ei-PunkBuster servuja ei oo nii paljoo
Mainos
_
__

_
spede5
Junior Member

1 tuotearvio
_
4. helmikuuta 2005 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikea sanoa, kun ei tullut itse kokeiltua tehdä sille mitään. Pelasin vain niillä ei-pb servereillä. Myöhemmin kun järjestelin konetta, heivasin koko nortonin kuuseen ja kaytän nykyisin huomattavasti kevyempää zonealarmia(on mulla osa norton systemworksin ohjelmista asennettuna, mutta ne ei aiheutakaan ongelmia). Ongelmat punkbusterin kanssa loppui, kun luovuin nortonista. Mut ehkä keksit jotakin säätöä.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > enemy territory ongelma!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy