User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 21:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nierle.de - lähettävät väärää tavaraa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NIERLE.DE - LÄHETTÄVÄT VÄÄRÄÄ TAVARAA!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
janisto
Newbie
_
18. helmikuuta 2005 @ 06:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LÄHETTÄVÄT TÄYSIN ERI LEVYJÄ MITÄ LUPAAVAT!

Tilasin näitä levyjä ( http://www.nierle1.com/s01.php?sid=PG001004555189607724373607724373&shopid=s01&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2109 ), mutta tilalle tuli jotain 4x printattavia, jotka ei tosiaankaan ollu FULL printattavia. Mediakoodi taisi olla RITEK R02, mutta epäilen sitäkin. Yritin viikon saada näitä meilillä kiinni, jonka jälkeen olen yrittänyt nyt viikon saada puhelimella kiinni, tuloksetta tietysti. Aikaisemmissakin tilauksissa kun tilasin 4 x 25 levyn spindlejä (eri levyjä) tuli yksi tilattu ja 3 täysin eri spindleä aivan ihmeellisisllä mediakoodeilla.

Taisi olla omalta osalta viimeiset tilaukset tästä kaupasta. Halvat hinnat, mutta paskaa tavaraa ja olematon asiakaspalvelu.

Elän toivossa että joskus nierle vastaa meileihini ja palauttaa rahani, mutta sitä tuskin tulee tapahtumaan.
Ekhnaton
Junior Member
_
18. helmikuuta 2005 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä taas olen erittäin tyytyväinen Nierleen. Pankiltani (Sampo) meni kolme päivää rahojen siirtoon Saksaan. Siirrosta viiden päivän kuluttua postimies koputtaa oven takana paketin kanssa. Uskomatonta että 10 euroa riittää hirmupaketin kulkeutumiseen Saksasta kotiovelle! Suomessa firmat eivät 10 eurolla lähetä edes kärpäsenpaskaa 10 metriä pidemmälle!
Niin ja olivat Nierlen pojat laittaneet ylimääräisen paketin Verbatimin laatulevyjä mukaan. Nierlestä tilaan jatkossakin, ellei Verkkokauppa sitten laajenna suoramyyntivalikoimaansa ja pääse eroon toimitusvaikeuksista.
handeran
Member
_
18. helmikuuta 2005 @ 07:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ole ensikerta,tuli viimeksi oikeanmerkkiset levyt(Prodye printable) mutta väärä mediakoodi(oli tilatessa FUJIFILM03,paketissa PLASMON) eli poltin teki frispeen, kimppatilauksesta löytyi poltin jolla kiekot paloivat 100%,tehtiin vaihtokaupat,en jaksanut mailata nierleen asiata,niillä kuulemma kestää joskus "ei zakzalaizen" teksin lukeminen kohtuu kauan,muuten ok firma(imho) tuo nierle.
Pete77
Suspended due to non-functional email address
_
18. helmikuuta 2005 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin kans 3 viikkoa sitten Prodye Fullprintable levyjä 3x25 spindlee ja mediakoodiksi ilmoittivat POMS3A. Kun sain levyt käteen viikko sit niin mediakoodiksi osottautui TYG02 eli feikki TY kyseessä. Tämän hetkinen tilanne on se että olen polttanut 15 levyä joista 3 on ollut toimivia. Mahtavaa...
Mysti
Newbie
_
24. helmikuuta 2005 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä onnistu kanssa täydellisesti, 10? postikulut on aika käsittämätön. Verbatim pastel TY on varma valinta. :)
Junior Member
_
24. helmikuuta 2005 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole pahaa sanottavaa, mutta yhdyn alkuperäiseen viestiin siten, että tilasin ridatan ritekkejä joulun aikoihin ja ne oli mediakoodilta R03...

Nyt sitten samat levyt oli richohin mediakoodilla myynnissä ja niitä tilattiin, niin sitten kotona ne olikin taas noita R03:sia..

Ei se tietenkään haittaa kun ne pelittää, mutta ovelaa että ne eivät viitsineet mainita tuollaista pikkuseikkaa tilauksen yhteydessä...

"Tämä mietelause olisi viisi sanaa pitkä jos se olisi seitsämän sanaa lyhyempi.."
janisto
Newbie
_
25. helmikuuta 2005 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No omasta mielestä on kusetusta myydä eri tavaraa kun mitä tulee paketissa kotiin. vajaat 4 viikkoa olen yrittänyt saada tuotteita palautettua ja saada rahoja takaisin, mutta eipä saksanpoikaa moinen kiinnosta.
Puhelimella ei saa yhteyttä (kokoajan varattu/eivät vastaa) ja meileihin ei vastata.

Paska putka omasta mielestä. En aio enää haaskata omia rahojani yritykseen joka ei edes toimita lupaamiaan tuotteita. Omasta mielestä kaikki nuo feikit levyt on arpapeliä, joskus onnistuu saamaan hyviä levyjä kun taas yleensä sitten napsahtaa jotain paskaa, eikä niitä voi näköjään edes palauttaa.
Junior Member
_
25. helmikuuta 2005 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ymmärrän tuskasi. mutta tälläkin foorumilla on ollut positiivista sanottavaa levyjen palautuksesta ja hyvityksestä sitten seuraavassa tilauksessa...

Muistaakseni "tilauspaikkana nierle.de" sisälsi myös näitä.. keskustelussa on muutama sata viestiä, että sieltä sitten etsimään....

"Tämä mietelause olisi viisi sanaa pitkä jos se olisi seitsämän sanaa lyhyempi.."
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2005 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulle sentään tuli jotain levyjä. Itellä tulee ensi maanantaina kuukauden odottelu täyteen verkkokaupasta DVD:itä. Kysyin asiasta, vastaus hyvin yksinkertainen: "Emme ole saaneet täydennystä valmistajalta"
Ronning
Junior Member

16 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2005 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei ole vielä kertaakaan mitään ongelmia tilausten kanssa nierlestä. Ollaan tehty kimppa about viis kertaa, ja joka kerta homma on toiminut loistavasti. Toimitus 1-1,5 viikossa kotiovelle hintaan 13?, mitä muuta voi toivoakkaan?
EsaMa
Member
_
25. helmikuuta 2005 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei muuta kun onnea yritykseen. Minulle on aina Nierlestä tullut juuri sitä mitä on tilannut. Viime kerralla 41 kg DVD ja CD levyjä ja kaikki oikein. Postikulut olivat vaivaiset 19,90 ? ja toimitus 1,5 viikon kuluttua maksamisesta.
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2005 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla puolestaan oli samansuuntaisia hyvin negatiivisia kokemuksia Nierlestä. Toimittivat niitä jätekasan pohjalta kaavittuja printattavia TDK:ta, vaikka nimenomaan tilasin ei-printattavia, kun vaadin vaihtoa syntyvien susien vuoksi, niin lopettivat sitten sähköposteihin vastaamisen kokonaan. Yksi kerta yhdestä antoi kuvan totaalisesta huijaripuljusta, mutta onneksi parempiakin vaihtoehtoja löytyy, esim. tuo Verkkokauppa. Sieltä tuli pari päivää sitten 75 kpl Verbatimin 8x- dvd-r - aihioita ja 50 kpl Verbatimin cd-r - aihioita ja muutaman poltetun jälkeen tuntuvat olevan sitä normaalia Verbatimin laatua, eli ei minkäänlaisia ongelmia.
jarzza
_
25. helmikuuta 2005 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oma mielipiteeni,mikä perustuu omiin ja kavereitten tilauksiin, niin yksi verkkokauppa missä ei esiinny
sählinkejä: CDRohlinge24 .
Eivät pidä listoilla tavaraa mitä ei ole,jos kuitenkin ehtii loppua sinä aikana kun EUmaksu siirtyy, lähettävät postia.
Miinusta kuitenkin 6% "lisävero"
finsii73
Junior Member
_
25. helmikuuta 2005 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tavaraa pitää saada nopeasti niin (yhden tilauksen kokemuksella) suosittelen firmaa nimeltä www.dvdmedia.ee

Tilasin tiistaina iltapäivällä ja tavara tuli kotiovelle perjantaina klo 08.30. Valikoima ei ole yhtä laaja kuin Nierlellä mutta jos DVD-asema kelpuuttaa "mitä vaan" (esim LG 4160) niin saa niitä aihioita tilattua myös kohtuullisessa ajassa. Postimaksut ovat tosin Nierleä kalliimmat, alk. 13,5 Eur.
windowser
Junior Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kelle nakki napsahtaa.
make200
Member
_
27. helmikuuta 2005 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu onhan noilla saksa pojilla vähän hakusessa asiakas palvelu
tilasin 20.10 2004 sieltä masterilla n.200? tilauksen
sitte tuli meili että pitäs maksaa tilisiirtona
siis mitäh.jos oon valinnut että maksan kortilla niin miksi pitääkin tehdä tilisiirto
noh pistin postia sinne ja eivät ole vieläkään vastannut elikkä jäi sitte laskukin maksamatta ja tilattua tavarat englannista
eipä siinä mitään säästypä 50? rahaakin ;)
jokke78
Newbie
_
27. helmikuuta 2005 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on hyviä kokemuksia Nierlestä. Kaksi kertaa olen nyt tilannut ja molemmilla kerroilla postimies kolkutteli viikon kuluttua ovella mukanaan tilatut tuotteet. (myös mediacode oli se mitä luvattiin)

Nyt viimeisimmässä tilauksessa otin mukaan paketin niitä mustia 4x Prodye tms levyjä, seurauksena ekaa levyä polttaessa write-error lead-outissa. Ei taida 1653S noista tykätä, pitää testata toisella asemalla.
-Rumba-
_
27. helmikuuta 2005 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ollut kaikki tilaukset aina ihan kunnossa. Ja se pikku lahjakin tullut joka kerta mitä ne sieltä lähettää :) niitä taitaa olla 5 tuolla kaapissa...
EsaMa
Member
_
28. helmikuuta 2005 @ 03:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun tilauksissa ei ole tullut sitä "pikku lahjaa". Ihme homma.
n_r
Senior Member
_
28. helmikuuta 2005 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
tilasin 20.10 2004 sieltä masterilla n.200? tilauksen
sitte tuli meili että pitäs maksaa tilisiirtona
siis mitäh.jos oon valinnut että maksan kortilla niin miksi pitääkin tehdä tilisiirto
Kaippa olit rekisteröitynyt käyttäjäksi ja antanut sen pienen salaisuuden kortistasi? Olen itse tilannut visalla ja kaveri masterilla ihan OK rekisteröitymisen jälkeen.
Quote:
Joo ne arpoo mihin laitetaan ja mihin ei. Mä olen varastoinu ne pullot odottamaan sitä päivää kun tulee tarvetta palauttaa tilauksesta jotain Nierlelle :-)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. helmikuuta 2005 @ 07:56

-Rumba-
_
28. helmikuuta 2005 @ 05:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
mä oon tilannu aina yli satasen eestä... se on sellanen pieni brandy pullo... tai jotai sellasta... :)
EsaMa
Member
_
28. helmikuuta 2005 @ 05:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suurin tilaus on ollu 350 euroa eikä pulloa ollu mukana!!!
n_r
Senior Member
_
28. helmikuuta 2005 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Suurin tilaus on ollu 350 euroa eikä pulloa ollu mukana!!!
Tulee halvemmaks käydä alkosta hakemassa. Jopa Viron reissun tekee noilla summilla - kauempaakin :-D
keppele
Newbie

1 tuotearvio
_
28. helmikuuta 2005 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Empä voisi moittia, mutta nyt vähä jänskättää miten käydään kun on 4 x 25kpl dvd-r levyjä joita ei kenekään tutun dvd-poltin suostu polttamaan :) Laitin mailia ja ei ole vastausta näkynyt. Tilaan silti jatkossakkin.

Cdrohlinge:ssä ei visiin käy kuin kortti?
Mainos
_
__

_
n_r
Senior Member
_
28. helmikuuta 2005 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Cdrohlinge:ssä ei visiin käy kuin kortti?
Aiemmin ainakin pystyi maksamaan ennakkoon. Tosin viimeksi tilasin Visalla.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nierle.de - lähettävät väärää tavaraa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy