User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 21:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > reason: rule #10 §2 modified clients are not allowed _ban_1d
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Reason: Rule #10 §2 Modified clients are not allowed _BAN_1d
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
PeteTK
AfterDawn Addict
_
22. helmikuuta 2005 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yksi hubi teki noin, mitähän olen tehnyt väärin?
Käytössä Dc++ 0.670...
Mikähän mahtaa olla paras dc versio?
Senior Member
_
22. helmikuuta 2005 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eikös tuossa lue että modattu clientti ei käy? ja banni yks päivä.
PeteTK
AfterDawn Addict
_
22. helmikuuta 2005 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mikä on modattu clientti?
Olen ollut tuolla hubilla ehkä 4kk satunnaisesti.
Senior Member
_
22. helmikuuta 2005 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En käytä itse kyseistä softaa, mutta ilmeisesti kyseessä on muuteltu versio, esim. että nopeuksia (uppeja) rajoitettu yms. käyttäjät varmaan vastailevat tarkemmin.
morbir
Senior Member
_
22. helmikuuta 2005 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uskomatonta että noista clienteistä käytetään termiä "laiton".
mul on 0.670 enkä oo saanu viel ainakaa bannia.
Et sä mun mielestä oo mitää väärää tehny
Senior Member
_
22. helmikuuta 2005 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä sanotaan että laiton? Ite kun en ollenkaan käytä tuota niin en tiedä siitä sen enempää kuin olen täältä lukenut (mikä on muutes aika paljon... täältä saa suhtkoht paljon tietoa lukemalla..)
morbir
Senior Member
_
22. helmikuuta 2005 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarkotan vaan noita hubien pitäjien laatimia sääntöjä
PeteTK
AfterDawn Addict
_
22. helmikuuta 2005 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei voi mitään, mutta oli linux imageja ihan hyvin tuolla saatavilla.
Mikä on suositeltavin dc++ versio noiden edellämainittujen imuroimiseen?
Senior Member
_
22. helmikuuta 2005 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu en morbir mitään tarkoittanut, ihan vaan kysyin että missä sellain on. Luulisin että kun katsot viestiketjuja niin siihen mikä on paras saat vastauksen, ja pääset jatkamaan linukan latausta (pitäähän niitä olla yksi jokaista laatua ja toinen vielä varmuuden vuoksi).
Mainos
_
__

_
dopesick
Suspended due to non-functional email address
_
23. helmikuuta 2005 @ 01:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PeteTK, http://www.linuxiso.org tai ftp.funet.fi noista tulee linuximaget tasan niin lujaa kuin kaistasi antaa periksi.

3.0Ghz P4 prescott, 1Gt 400mhz ddr, Radeon X800XT/Arctic Cool silencer, 2x160Gt sata hd, 60Gt ide, Nexus Breeze, Hyundai Q15 TFT, TW-EA500
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > reason: rule #10 §2 modified clients are not allowed _ban_1d

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy