User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 16:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > winamp takkuilee kummasti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Winamp takkuilee kummasti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla välillä kun suljen Winampin, Winukka heittää virheilmoituksen "winamp on suorittanut...". Tämä tulee myös välillä kun otan Play File -> joq kappale. Kaikkein ärsyttävin on kuitenkin edellisessä tapauksessa joskus tuleva sininen kuolemanruutu joka ilmoittaa käynnistämään koneen uudestaan.

Mistäköhän ongelma voisi johtua?
Senior Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä versio winampista? Ja onko ongelma ollut kauan? Itse käytän 2.91 (vieläkin ja ikuisesti varmaankin) ja n. viikko pari sitten alko nuo ongelmat, mut eilen hävisivät ihmeellisesti :/

Mut, jos käytät vitosta, ni päivitä uusimpaan versioon.
Moderator

5 tuotearviota
_
26. helmikuuta 2005 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mullakin oli tuommoisia ongelmia noilla winamp vitosen beta versioilla.. mutta kun hommasin 5.08 niin ongelmat hävis!

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Erkkimon
Senior Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Download.comista löytyy yleensä vakaimmat versiot. Mulla oli kanssa samaa ongelmaa ja Winamppi tiletti vähän väliä ja hävitti just tehdyn soittolistan. Sitte imutin Download.comista jonku muutaman päivityksen verran vanhemman version ja se sitte oli vakaa.

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
Senior Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm entäs winampin kotisivuilta?
Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen päivittänyt pariinkin otteeseen, tällä hetkellä taitaa olla 5.08 Winampin kotisivuilta... Pitää kokeilla sitä DL.comia jos vaikka auttaisi
Rossifumi
Junior Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on 5.02 ja no problem
Mainos
_
__

_
Erkkimon
Senior Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistaakseni 5.04 oli ihan kädestä...

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > winamp takkuilee kummasti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy