User Käyttäjä Salasana  

torstai 10.7.2025 / 01:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > crosshair? cod uo
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
crosshair? CoD UO
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
miige
Member
_
6. maaliskuuta 2005 @ 06:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on menny hermo Call Of Duty- United Offensiven Multiplayerin aseen tähtäimeen... Oon hakenu erilaisia crosshair packeja ja muita pisteitä tähtäimiks mutta ne ei tahdo pelissä toimia... Mistähän sain semmosen toimivan? Ja oon laittan tavallisen CoD:in main- kansioon niitä pak3 tiedostoja mutta ne ei toimi tavallisessakaan CoD:issa... missä vika?
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. maaliskuuta 2005 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Johtuisikohan tuo crosshair juttu siitä että servulla on käytössä modi jossa crosshairia ei ole (aweuo 2.0).
Pelistä tulee paljon realistisempi kun "lonkalta" ampumiset vähenevät ja joutuu tähtäämään.

Mulla näyttäis nuita mappeja olevan kahdessa kansiossa, main ja uo. kokeileppa laittaa nuo UO mapit tuonne uo kansioon ja kokeile sitten. Cod:ia en kyllä pelaa, mutta UO:ssa tuntuu toimivan kaikki tuosta uo kansiostakin.

Member
_
7. maaliskuuta 2005 @ 07:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käy kattomassa www.codfiles.com
tai joku sellanen se oli...mutta en sit tiiä saatko tähtäimen toimintaa muuttumaan, koska se on kuitenki ideana että ei osuis niin helposti...
CoDaaja
Suspended due to non-functional email address
_
2. huhtikuuta 2005 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
>>>> www.sevo.tk <<<<

Se on selvää, etää olen maailman paras CoDin pelaaja!!!
CoDaaja
Suspended due to non-functional email address
_
2. huhtikuuta 2005 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai siis onko sulla ollenkaan mitää crosshairia siinä ??? jos ei oo ni multiplayer options ja siit Draw Crosshair = YES

Se on selvää, etää olen maailman paras CoDin pelaaja!!!
Mainos
_
__

_
Member
_
3. huhtikuuta 2005 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joillain servuilla saattaa olla että tähtäin ei modauksesta johtuen näy ollenkaan/jokin erilainentähtäin.

eli siis jotkut servut lataavat niitä mod packejä niin saattaisi johtua niistä...en ole 100%varma.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > crosshair? cod uo

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy