User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 19:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelejen poltto / levyt
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ps2 pelejen poltto / levyt
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jarrrmo
Junior Member
_
6. maaliskuuta 2005 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten pitäisi polttaa peli joka on .iso, Ja mitä dvd-r levyjä suosittelette ps2 pelejen polttamiseen, joita saisi tilattua tuolta nierle.de:stä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. maaliskuuta 2005 @ 17:52

jokerfan
Newbie
_
6. maaliskuuta 2005 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltto nerolla File -> burn image tai dvd decrypterillä, jota suosittelen.

Ohjelma: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_rippaajat/dvd_decrypter.cfm

Ohjeet: http://www.nefernetti.com/dvdecrypter.htm#opas%203

Itse käytän Ritekin ja octronin levyjä. Kannattaa muistaa , että jos on vanhempi ps2, niin se ei välttämättä lue ollenkaan dvd+r levyjä.
Jarrrmo
Junior Member
_
7. maaliskuuta 2005 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko kukaan koittanu ikinä Verbatim:in cd:eitä ps2 peleihin? jos on niin toimiiko ne?
Jarrrmo
Junior Member
_
7. maaliskuuta 2005 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Polttoon liittyen, pitääkö nerossa valita tuo "Todenna levyllä oleva data polton jälkeen" kun polttaa ps2 peliä ?
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2005 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käytä dvd decrypteriä....ritek G0 ja octron on sama levy...ei ole olemassa tiettyä parasta levyä vaan ps2 koneet on ylsilöitä. verbatimit joutaa roskakoriin...ei todellakaan ole mikään paras levy ja muita kalliimpikin
Jarrrmo
Junior Member
_
7. maaliskuuta 2005 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no entäs ku joku peli on 3,5gigaa jo rarreina, ja sit ku sen purkaa ni siit tulee .iso ja silloinha se on joku 5gigaa? pystyyks semmost mitenkää pienentää et mahtuis dvd levylle

lisäys:
Toimiiko DVD-R 4,7 GB Memorex 8x Speed levyt ps2:sessa / Nec:in polttavassa dvd asemassa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. maaliskuuta 2005 @ 15:52

Senior Member

3 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2005 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei 3.5 giganen rarri ole ku jotain 4 gigaa .ISO imagena. mahtuu dvd levylle. noita dual layer (yli 4.7 gigaa) pelejä ei ole montakaan olemassa vielä.

just ylempänä sanoin että levyjen suhteen ps2 on yksilö. omaan koneeseen löydät parhaan levyn vain kokeilemalla. jos joku levy toimii mulla niin kaverin koneessa se ei lähde ollenkaan ehkä päälle. tästä on lujasti kokemusta. itse käytän princo budget levyjä ja monet sanoo että ne ei toimi pleikassa. eli ei kannata ostaa levyä joka jollakin toisella toimii ennenkuin kokeilee.

kannattaa polttaa max 2x nopeudella ps2 dvd:t

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. maaliskuuta 2005 @ 18:06

Mainos
_
__

_
eejapar
Member
_
8. maaliskuuta 2005 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä. Nyt minäkin kallistun siihen suuntaan, että jokanen ps2 on oma yksilökappale. Täällä ku oon lukenu keskusteluja nuista levyistä, ettei esim dvd+r levyt toimi...ja sen takia olen poltellu noita samoja hyviä ja halpoja mitä download, eli princo yellow budget. No hehe tätä:

Kattelin tuos töis että oho tuossa olis muutama ylimääräinen memorex dvd+r kaapissa. =P Menin kotio ja varmuuskoppasin pelin ja avot: laakista toimii eikä mitään ongelmia, peliä nyt pelattu jo useita tunteja. =)

no sitte: Ajattelin että depukataan nyt pleikkaa oikeen kunnolla ja poltin yhen maxellin dvd+r ja yhden plextorin dvd+r levyn jotka sattu löytyyn kotoa. ja nekin toimii!

Seuraava testi on dvd+rw (dvd-rw olen koittanu joskus)... =P

Jumalauta mun V5 on kunkku. Se on kaikkiruokanen näköjää. =DDDDD

ROTFLMFAO
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelejen poltto / levyt

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy