n00b ongelmia dvd-r poltossa...
|
|
xl8r
Newbie
|
7. maaliskuuta 2005 @ 13:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Apua...
Ensinnäkin varoitus, olen todella n00b dvd-polton parissa, aseman hankin tuossa pari päivää sitten...
Ongelmani on seuraavan lainen:
Ostin tosiaan juurikin samsungin polttavan dvd-aseman, ja olen nyt sillä polttanut muutaman levyn datamuotoisena Nerolla. Levyt onnistuvat mainiosti, ja toimivat ko. asemalla oikein hyvin. Ongelma tuleekin kun raahaan levyn tuonne olohuoneen koneeseen, jossa on pari vuotta vanha samsungin comboasema. Kyseinen asema ei tunnu oikein reakoivan näihin levyihin mitenkään. Mitä teen väärin? Ko. asemalla toimii kuitenkin kaverini polttamat dvd:t aivan moitteitta. Kokeilin polttaa levyjä hitaammin (2x) muttei tuntunut auttavan yhtään...
Auttakaa, nyt meni sormi suuhun...
|
Ronning
Junior Member
16 tuotearviota
|
7. maaliskuuta 2005 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Vopite olla polttamiesi levyjen tyypistä/merkistä kiinni. Kokeile muita levyjä; toistuuko ongelma?
|
xl8r
Newbie
|
7. maaliskuuta 2005 @ 19:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmms, tuntuu jotenkin oudolta, että olis levyjen merkistä kiinni, levyt ovat MAxelleja... No, täytynee tuotakin kokeilla, kun seuraavaksi levyjä haen...
|
admins
Suspended due to non-functional email address
|
8. maaliskuuta 2005 @ 03:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Tukeeko combo DVD+R\DVD-R ?
|
xl8r
Newbie
|
8. maaliskuuta 2005 @ 07:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, kaikki muut poltetut dvd levyt tuntuvat toimivan. Kaikki levyt mitä olen kokeillut, ovat olleet dvd-r formaatin levyjä, samoin kuin kaikki polttamani levyt.
|
tatemus
Member
1 tuotearvio
|
8. maaliskuuta 2005 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
oletko polttanut +-r vai rw:lle?
itse huomasin aikoinani että kaverin combo-asema ei osannut lukea rw-levyjä,eli voi olla siitäkin kiinni.
voi olla että menee asian vierestä:)
|
Pete77
Suspended due to non-functional email address
|
8. maaliskuuta 2005 @ 18:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Suljitko myös levyn tai session? Jos levy tai sessio on auki niin ei taida levyä lukea muut kuin polttavat asemat.
|
Mainos
|
  |
|
handeran
Member
|
8. maaliskuuta 2005 @ 21:40 |
Linkki tähän viestiin
|
samaa mieltä pete77:n kanssa,elikkä koeta polttaa dvd-r levy alhaisimmalla mahdollisella nopeudella ja tarkista ettet polta levyä multisessio muodossa vaan poltat sen heti kiinni(eli EI rastia ruudussa "allow files to be added later").
|