User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 19:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dc++
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
11nurmi11
Junior Member
_
7. maaliskuuta 2005 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä haluisin laittaa mun käyttäjän aktiivi tilaan dcssä mut mä en tiiä mistä mä löytäisin noi mun tcp ja udp portit.mä oon koittanu kattoo 192.168.1.1 tolla mu mä oon unohtanu salasanan et onks muuta paikkaa jost ne vois kattoo?
morbir
Senior Member
_
7. maaliskuuta 2005 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis haluut tietää ip numeros vai, en ihan tarkkaa ymmärtäny...
11nurmi11
Junior Member
_
10. maaliskuuta 2005 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
haluun tietää mun tcp ja udp portit sitä mä tarkotin.kyl mä mun ip:een tiiän
rallu
Newbie
_
10. maaliskuuta 2005 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo no nyt ku tuli puhetta tost ip numorost ni minuu kyl kiinnostas tietää et mistä sen voi kattoo..

jos nerouden ja hulluuden välillä on vain pieni raja, niin en ole kumpaakaan..
Joni86
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. maaliskuuta 2005 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-Se näkyy yleensä hubien mainissa dc:ssä,jos tossa oli kyse ulkosesta ip:stä.
-ja se näkyy esim täältä http://www.juzna.net/?page=ip
-ja sitten nurmi... :DDD, no joooo...
et sä niitä portteja mistään löydä, laitat siihen portti kohtaan vaikka 412 ja 411 portit. tai vain toisen jos sulla on sellanen versio dc:stä jossa pitää laittaa vaan yx portti.
-Jos ei rupee pelaan niin sitte eti täältä apua palomuurin puhkomiseen etc...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. maaliskuuta 2005 @ 18:28

Moderator
_
10. maaliskuuta 2005 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
start -> run -> cmd ja ok. Kirjotat ipconfig ja enter. Nyt näen koneesi IP-osoitteen.

Noi tcp/udp-portit avaat käyttämästäsi palomuurista. Eli jos haluut käyttää noita 411 ja 412, niin laitat ne siihen dc-ohjelmaan ja samat avaat palomuurista, sekä tcp että udp.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Fidelaar
Senior Member
_
10. maaliskuuta 2005 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aloitetaas ny alusta... Ois hyvä kun kertoisit vaikka aluks adsl? modeemis merkin...
Mainos
_
__

_
11nurmi11
Junior Member
_
11. maaliskuuta 2005 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos avusta
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy