User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 19:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield 2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
dap_
Newbie
_
18. kesäkuuta 2005 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
pystyykö tuossa käyttämään niitä artileryja mitä sielä on ku ite oon vaikka kuinka näpytellyt ja ettinyt nappia josta vois vaikka ottaa kiikarit ja käskeä sitä ampumaan johonkin paikkaan mutta ei ja sit ku oon niitä bottien kaa pelanut niin silloin se saattaa yhtäkkiä ammuskella jne. olis kiva tietää että pystyisköhän noita ite käyttämään???
Artilleryä voi käyttää vain commander ja artillerya ei pyydetä kiikareilla tms. vaan vain joukonjohtajat voivat pyytää sitä commanderilta, jostain napista...(katso näppäinasetuksista)

Senior Member

5 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2005 @ 06:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
caps lock

1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
m4k3
Member
_
19. kesäkuuta 2005 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aika hienolta näyttää :D mites se juttu että mitä paremmin pelaa ni sitä enemmä saa aseita? en saanu ainakaa mitää :O ehkä oon liian huono...?
ceecee onks sulla uusin ajuri? mulla tuli toi sama (radeon 9800 pro) ennen kuin asensin uusimman ajurin...
Member

3 tuotearviota
_
20. kesäkuuta 2005 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusien aseiden avaaminen ei toimi demossa.

-Noob-
penawarez
Suspended due to non-functional email address
_
20. kesäkuuta 2005 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koko versio on jo biratebayssa
Member

3 tuotearviota
_
20. kesäkuuta 2005 @ 09:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joop taidan tästä pelistä maksaa, sen verran sitä kuitenkin tulee sitten pelattua.

-Noob-
m4k3
Member
_
20. kesäkuuta 2005 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juups...niin hyvä peli ettei tohdi waree...
mites eihä nettipeli toimi kuitekaa waretetussa?
Member

3 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2005 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No en tiedä toimiiko vai ei, mutta olen kuullut sellaisia huhuja, että toimii. Verkkokauppa tosin jo tiedoitti, että tilaukseni on postituksessa... luulen, että jos nyt alan warettaa niin mulla on se laillinen versio kuitenkin jo ennen kun se waretettu. :-p

-Noob-
m4k3
Member
_
21. kesäkuuta 2005 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
verkkokaupas kyllä lukee että se tulee 4.7 vasta...muutenkin pcsuperstoressa on pari euroa halvempi :P
edit: siis vaan jos käy kaupasta ostamassa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2005 @ 10:02

Member

3 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2005 @ 10:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Njoo, mut sitten tarttee sinne kauppaankin raahautua, minkä ihminen laiskalle luonteelleen tekee!? Eikä se pelin saapuminen ole niin päivän päälle ole, onhan nyt kesä.

-Noob-
m4k3
Member
_
21. kesäkuuta 2005 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
perjaatteessa mitä myöhemmin sitä parempi, koska tota tulee pelattuu aiva liikaa :P
Jakez
Newbie
_
22. kesäkuuta 2005 @ 06:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ois BF2 demo ongelma,kun oon asentanut ja buutannut koneen ja käynnistän pelin ja valitsen single player ja rupee lataamaan peliä,kun on ladannut noin 15-30% niin kuuluu pling ja tulee tiimalasi kursorin kohalle ja kattoo työpöydälle niin sinne on ilmestynyt ilmoitus että,memory dll sanity check(???MB) error..??Mistä kiikastaa,ajureita oon koittanu vanhimmista uusimpiin..???
Member

3 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2005 @ 06:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytynee sanoa, että aivan uusi virheilmoitus minulle. Mutta koska se kuitenkin viittaa *.dll tiedostoon niin voisikohan demon täydellinen poistaminen ja uudelleen asennus auttaa?

-Noob-
Jakez
Newbie
_
22. kesäkuuta 2005 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On tullu kokeiltua useampaan otteeseen..
Jakez
Newbie
_
22. kesäkuuta 2005 @ 06:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneestani löytyy:

xp3000+ 400fsb
Abit AN7
1 gt muistia
x800 xt pe
yms...

Ei pitäisi laitteistovaatimuksista jäädä kiinni..
Member

3 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2005 @ 07:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Netissä etsimällä löysin hieman keskustelua tästä errorista, ehdotuksia oli windows pagefilen suurentaminen ja resoluution pienentäminen.

Toimiiko?

-Noob-
Jakez
Newbie
_
22. kesäkuuta 2005 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäköhän olisi sopiva pagefile koko?Ja Resoluutio..??Ehdotuksia?
anis82
Member
_
22. kesäkuuta 2005 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hassua et tuolla verkkokaupassa tuo "tulossa" 4.7. Mut kai se on sitte et niitä ei ole kuin ennakkotilaajille varattu vielä, lähettävät kaikille ennakkoon tilanneille ja sitte loput myyvät sen jälkeen. Omani on jo postissa, pitäs huomenna tipahtaa postiluukusta..pahus vaan ku joutuu iltavuoroon töihin...oliskohan joku mysteerinen mahatauti tulossa..hmmm = )

Intel E6750, 3Gt, NV8800GTX
Jakez
Newbie
_
22. kesäkuuta 2005 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain jo BF2 kokoversion tänään,rupesi jo ottaa päähän toi demo ku ei toiminut,nyt toimii kuin unelma..!!:)
Junior Member
_
22. kesäkuuta 2005 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mulla tuo demo toimi ihan OK:sti mutta kokoversio vieläki paremmin! Saattaa siitäki johtua että en oo demoa testannu sen jälkeen ku optimoin konneen suorituskyvyn---> http://gear.ign.com/articles/626/626714p1.html .Ihan vaan vinkiksi tuo osote ; )

General Manager of AC Alakylän Hirmut - http://www.hattrick.org/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2005 @ 21:00

anis82
Member
_
23. kesäkuuta 2005 @ 06:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänään tuli postissa tuo kokoversio! Nyt pelaamaan, nähdään siis taistelukentillä = )

Member
_
23. kesäkuuta 2005 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jesh...käväsin hakemassa BF2 juuri kaupasta...toivottavasti toimii sitten kun pääsen kotiin asti...on nyt hieman kiusallinen työpäivä
Senior Member

5 tuotearviota
_
23. kesäkuuta 2005 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
anis mikä nick?
anis82
Member
_
23. kesäkuuta 2005 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
shadow: Anis

Mainos
_
__

_
Member

3 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2005 @ 04:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Argh, miten tuo posti nykyään toimii? Lähettääkö ne vielä kotiin noutolaput kun on postitse tilannut vai riittääkö se kännykkään saapunut seuranta koodi?

-Noob-

Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy