User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 15:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield 2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234
Uukoo
Member
_
27. kesäkuuta 2005 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Argh, miten tuo posti nykyään toimii? Lähettääkö ne vielä kotiin noutolaput kun on postitse tilannut vai riittääkö se kännykkään saapunut seuranta koodi?
Paketin saa postista seurantakoodia vastaan heti kun se on sinne saapunut. Ei siis tarvitse odottaa saapumisilmoitusta jos kovasti polttelee..

Varmista vain ensin lähetystenseurannasta saamallasi JJFI-koodilla, että pakettisi on saapunut lähipostiin.

http://www.posti.fi/lahetystenseuranta/

Teh leet.
Member

3 tuotearviota
_
29. kesäkuuta 2005 @ 06:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jepp, peli tuli postista haettua ja asennettua.

Tässä alkaa nyt vain hieman nousta kysymyksiä, nimittäin serverivalikkohan on tunnetusti BF2:n heikkolenkki. Mutta mulla esiintyy muutenkin ongelmia. Esim. aina kun kartta vaihtuu niin se kiltisti lataa, mutta heti pelin käynnistyttyä heittää mut serveriltä ilmoittaa päälle "there is a problem with your connection".

Vaikka mulla Soneran ADSL onkin niin pitäisihän tässä nyt 2Mbit/1Mbit ADSL toimia.

Käytössä on SMC ADSL Router jossa palomuuri, sekä myös Zone Alarm Free.

-Noob-
Senior Member
_
29. kesäkuuta 2005 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelaatko ulkomaisilla vai kotimaisilla servuilla? Ulkomaisilla useimmiten pingi nousee melko korkeaksi ja (en nyt ole täysin varma)joillakin servuillahan voi olla pingi guard, joka heittää liian korkeat pingit ulos.
Member

3 tuotearviota
_
29. kesäkuuta 2005 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei väliä onko suomalainen (esim. Auria pelikaista.fi joka siis omalla ISP:llä) serveri tai ei. Yleensä en yritäkkään pelata servereillä jolla on korkeampi pingi kuin 70 - 90 ms.

Kuvio on siis:

Connecti serverille, pelaan kaksi rundaa, seuraava kartta lataa -> pihalle.

-Noob-
ronte
Newbie
_
29. kesäkuuta 2005 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei battlefield toimi plug and play radeon 9200?

jee jee jee jee jee jee
Senior Member

5 tuotearviota
_
30. kesäkuuta 2005 @ 05:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaverillani on ainakin radeon 9200 mutta se tilttas demossa siihen nettiservereiden selauspaikkaan ja sen jälkeen aiina ku käynnisti pelin ainoa keino oli rebootata kone

1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
Member

3 tuotearviota
_
30. kesäkuuta 2005 @ 05:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En menisi laittamaan vielä Radeonia syntipukiksi, ne valikot ovat todella bugiset, varsinki demossa.

-Noob-
K4rri
Newbie
_
30. kesäkuuta 2005 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olipa saatanan kallis peli 49.90? + 190? ku ei vanha n ohjain riittänyt :/

toivotavasti toimii tolla Radeon Saphire pro atlantis 9800 :sella :D toimiikohan?

-
m4k3
Member
_
30. kesäkuuta 2005 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei toiminu mulla radeon 9200...
tuli kans kalliiiks ostin radeon 9800 pro 135 + 40 e :S
Lastride
Newbie
_
30. kesäkuuta 2005 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menee kyl taas mu ihan Off-Topiciksi, mutta en viitti tällasen takia mitää topiceja lähtee kyhäilee. Mutta ettei ihan ohi menis, niin kyllä, pelin ostin ja on hemmetin hyvä. Ainoa huono homma on Internet-servujen valikkoruutu, joka on aika laginen kakka. Peli tilee usein kun koittaa selata serverilistaa, mutta korjausta on kuulemma tulossa.

Niin, ja se minun kysymys: Onko ihan laillista lataa No-CD Image, kun kerta jo omistaakin pelin. Oon nimittäin vähän laiska laittelemaan sitä DVD:tä sisään joka kerta ku pitäs pelaamaan ruveta? :D
Member

3 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2005 @ 04:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa mieltä kanssasi Lastride. Palaa kyllä hihat niihin valokoihin, mutta kun kerran löytää serverin missä on pelaajia ja edes hiukan organisoitunut tiimi niin kivaa on.

Valitettavasti se serverin löytäminen on niin kovin työlästä. Toivottavasti päivittävät pelin piakkoin.

-Noob-
Senior Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 05:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos pelin oma serverilista tuntuu olevan turhan laginen, niin kannattaa kokeilla esim. ASEa (All-Seeing Eye, maksullinen) tahi sitten ilmaista XFire -ohjelmaa. En ole kyllä vielä itsekkään noita kokeillut BF2:n kanssa, mutta muilla peleillä tuntuneet toimivan erinomaisesti.
Member

3 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2005 @ 06:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, kyllähän joku oli jo jonkun "lisä pulikan" koodannut, että saisi sen ASEn edes jotenkin toimimaan BF2 kanssa. Valitettavasti homma ei kuitenkaan ole niin helppoa kuin, että vain valitsisi serverin valikosta.

Tosin eilen EA julkaisi Community Updaten jossa luvataan parannuksia servereiden selailuun BF2 1.01 päivityksen muodossa.

http://www.eagames.com/official/battlefield/battlefield2/us/edito...

-Noob-
K4rri
Newbie
_
1. heinäkuuta 2005 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EI minulla ainakaan kyllä silmä ole maksullinen? painan aina vaan että haluan kokeilal tuottta 7 päivää :P

-
Member

3 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2005 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nojuu ei se maksullisuus ole ongelma, vaan lähinnä tämä account loggin. Eli ASE:nkaan kautta ei voi vain naksauttaa servua ja pelata, sillä välissä on tämä kirjautuminen. Kaikenlisäksi Dice/EA/ASE ovat suuressa viisaudessaan jättänyt pelaajilta pois mahdollisuuden paste:a ip-osoitteen serveriselaimeen!

Eli 1.01 update ei tule yhtään liian aikaisin mielestäni.

-Noob-
urkuk
Suspended due to non-functional email address
_
7. heinäkuuta 2005 @ 21:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mites seuraava ongelma hoidetaan?

käynnistän pelin,menee mustaks ja pomppaa työpöydälle...
yritin ettiä vastausta mut en löytäny...

Abit KN9 SLI
AMD Athlon 64 X2 4600+ AM2 + Scythe Infinity
Sapphire Radeon X1900 XT 256 Mt PCI-E + Zalman VF900-Cu
G.Skill NR Series DDR2,PC2-6400/800MHz 2GB
Antec P180 + Antec NEO HE 430W
Seagate Barracuda 7200.10 320GB Serial-ATA-II, Seagate Barracuda 7200.9 160GB Serial-ATA
BuenoZero
Newbie
_
8. heinäkuuta 2005 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama homma!
Mulla on Sapphire Radeon 9600xt ja kaatuu niin että kellit kolisee!
Kertokaa ihmeessä jos joku keksii ratkaisun tähän! Itse olen kokeillut kaikkea mahdollista ainakin luulisin!
ZewQ
_
10. heinäkuuta 2005 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä peli olen itse ostanut kyseisen pelin.

Sotimisen tunnelmaa! :D
Dekar
_
10. heinäkuuta 2005 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostan pelin kun saan parin viikon kuluttua päivitettyy koneeni. joku 3600 prossu ja parempi näytönohjain , tarkistan sen vielä mikä se oli.

-=NEROPATTI=-
TearTox
Member
_
11. heinäkuuta 2005 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pirun hyvä peli. Välillä taas maailman paskin peli ^^

Über game
ceecee
Junior Member
_
12. heinäkuuta 2005 @ 08:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"" Sama homma!
Mulla on Sapphire Radeon 9600xt ja kaatuu niin että kellit kolisee!
Kertokaa ihmeessä jos joku keksii ratkaisun tähän! Itse olen kokeillut kaikkea mahdollista ainakin luulisin!""

Juu, ladatkaa se direct 9c jostakin muualta kun sen pelin mukana tuleva, niin pitäs tollakin näyttiksellä ruveta toimiin.
Veskusan
_
19. heinäkuuta 2005 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juuh, mullaki tilttailee battlefield 2 jatkuvasti näyttis on ati radeon x300 series. Oon harkinnu näyttiksen vaihtoo mut huomasin et se tulis maksamaa. OON PÄIVITTÄNY CATALYSTIN 5,7 ASTI ELI UUSIMPAA VERSIOO.
Veskusan
_
19. heinäkuuta 2005 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sattuisko joku tietämää mikä on ongelma
Mainos
_
__

_
BuenoZero
Newbie
_
28. heinäkuuta 2005 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eipä tuo DX:n vääntäminen ja kääntäminenKÄÄN auttanut..

Joillain forumeilla väitetään, että kaatuminen johtuu joidenkin P4:n Hyperthreading ominaisuudesta. En muuta tiedä toiminnasta kuin, että windåws näyttää prossun kahtena ja esim yhtäaikaa päällä olevat ohjelmat toimivat sutjakammin kuin tavallisella rossulla. Väitetään että HT:n disabloiminen biosista ratkasee pulman, ja pah! Kokeilkaa jos huvittaa.. Lycka Till

Sivu:<1234
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy