User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 9.7.2025 / 18:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mies jolla koiran pää mafiassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mies jolla koiran pää Mafiassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
12. maaliskuuta 2005 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun nyt pääsin vauhtiin näiden bugien kanssa, niin kerronpa nyt tämänkin. Tehtävässä, jossa piti asentaa pommi jonkun hepun autoon, mutta sinne menikin sen naisystävä ja kuoli. Ennen tuon tehtävän suorittamista kävelin kyseisen talon takana olevalla kadulla ja kohta vastaan tuli pukumies, mutta sillä poikkeuksella, että tämän pään tilalla oli koiran pää! En kyllä ollut uskoa silmiäni. Onko muille tullut Mafiassa samanlaisia mutantteja vastaan?
Paplo
Junior Member
_
15. maaliskuuta 2005 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
:D

No ei kyllä vielä ole tullut

Sen minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa
LFS
Junior Member
_
19. huhtikuuta 2005 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ei kyllä ole tullut vaikka olen ihan kohtalaisesti pelannut sen jo min.40kertaa läpi =)
Senior Member

47 tuotearviota
_
19. huhtikuuta 2005 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole minulle sattunut, mutta olen kyllä kuullut ennekin, että siellä on joku äijä millä on koiran pää. Olisko edes varsinaninen bugi vaan joku tekijöiden vitsi?
LFS
Junior Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa-a......ei sitä kuule moni tiedä ja vielä harvempi arvailee :D
Senior Member

47 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2005 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tonttu52
Suspended permanently
_
20. huhtikuuta 2005 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu-u, oon törmanny toho hyypiöön! ;)

Will be hope?!
Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
That's the one! Itekin koitin aikanaan ottaa screenshotin, mutta en saanut laitettua peliä taustalle tjsp. Noiden kuvien perusteella näyttäs, että koirajannu tulee melko randomilla eri paikkoihin ja tyyppeihin.

EDIT: typot

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. huhtikuuta 2005 @ 16:50

Moderator

5 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2005 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo toi on kyllä hauska bugi :D Kyllä siinä naama venähti kun tuon eka kertaa näin :)

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2005 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaverilla tuli mutta itselläni ei ole tullu vaikka peliä 50x enemmän oon ränkänny

1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mies jolla koiran pää mafiassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy