User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 10:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > wintv nova-t digikortti ja wintv2000
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WinTV Nova-T digikortti ja WinTV2000
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
argonex
Suspended due to non-functional email address
_
20. maaliskuuta 2005 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kukaan törmännyt kyseisen yhdistelmän kanssa seuraavaan ongelmaan: Televisiokanavia katsottaessa kaikki toimii ihan ok, mutta kun yritän nauhoittaa jotain ohjelmaa tulee seuraava herja:
Stream DShow Error
Start DVB Recorder
Määrittämätön virhe. (0x800004005)
En saa myöskään VTplus for winTV ohjelmaa toimimaan, valittaa seuraavaa:
ensiksi
hcwdvbwst.dll
Failed to start VBI server
sitten:
hcwtvcmx.dll
Teletext driver not found or not valid

Olen yrittänyt asennella korttia, ajureita ohjelmaa ja käyttistä uusiks, mikää ei tunnu auttavan :( Osaako kukaan siis sanoa mikä auttaisi?
Kuupekki
Newbie
_
20. maaliskuuta 2005 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on toi sama yhdistelmä...
Viime viikolla sain joten en oo vielä nauhotusta ehtiny kokeilla mutta toi 'VTplus for winTV' ohjelma toimi ekalla kerralla, toisen kerran kun avasin tuli samat valitukset kun sulla...
Itekki oon yrittäny asennella uudestaan mutta ei onnaa.

Mikä versio sulla on sun ajureista ja softasta?
(Näkyy siinä asennus levyn oikeassa puolessa)

Nimittäin uusimmassa (V 1.3) on todettu useitakin ongelmia mutta lähiaikoina on kai tulossa päivityksiä tai jtn....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2005 @ 13:21

argonex
Suspended due to non-functional email address
_
21. maaliskuuta 2005 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tuo 1.3:nenhan mulla on :) jotain taas eilen tuon kanssa säädin ja nyt toimii nauhotus ihan ok, paitsi radiokanavien kuuntelun jälkeen pitää välillä sulkea ohjelma. VTPlus ei toimi vielä, täytyy sit vaa odotella uusia ajureita :)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > wintv nova-t digikortti ja wintv2000

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy