User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 21:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > driver_irql_not_less_or_equal
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Driver_irql_not_less_or_equal
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
zack2k
Member
_
24. maaliskuuta 2005 @ 06:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Osaako kukaan sanoa onko tuo emolevy joku taivaan vanha?

Kyllä tuo aika vanha on. Siitä kun löytyy isa-väyliä ja prosessori on Slot A kantainen :)

Koita toimiiko kone oikein pelkästään uudella muistikammalla, eli jätät sen vanhan pois kokonaan.
Tämä tietotekniikka on vähän tälläistä, että uudemmat ja vanhemmat komponentit eivät joskus tahdo pelata yhteen vaikka pitäisi.
Merri
Newbie
_
24. maaliskuuta 2005 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo täytyypi kokeilla.
Tepsu9
Senior Member
_
24. maaliskuuta 2005 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Member
_
25. maaliskuuta 2005 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on saman tapainen ongelma. Aikaisemmin koneessani oli vika, että se käynnistyi alusta http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/168273 , mutta nyt tulee samaa virheilmoitusta kuin tässä aiheessa on käsitelty.

Olen myös tarkastanut keskusmuistit, eikä niissä pitäisi olla mitään vikaa. Nyt vaihdoin uuden verkkokortin koneeseen, kun minulla oli sellainen tunne, että sillä voisi olla vaikutusta, niin kuin turska sanoi. Nyt vaan odotellaan.

Jos laitan tuon Windowsin korjaus asennuksen käyntiin, niin mitä tietoja siinä menettää? En millään jakaisi alkaa kaikkia ohjelmia asentelemaan uudestaan.

Merri
Newbie
_
26. maaliskuuta 2005 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähänkin ongelmaan oli niin helppo vastaus mikä ei vahingossakaan käynyt mielessä ja oikein hävettää...Eli siis nyt kone toimii kun otin sen vanhemman muistikamman pois :)
Merri
Newbie
_
26. maaliskuuta 2005 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äh...iloitsin liian aikaisin...ei se toimikkaan.
Mainos
_
__

_
Bigpapa
Newbie
_
26. maaliskuuta 2005 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh, se siitä yhteensopivuudesta, itse olen törmännyt usein samaan ongelmaan kun on joihinkin vanhempiin koneisiin laiteltu lisää muistia, eli vanha vaan takaisin ja uusi vaihtoon, joku erimerkkinen vastaava muisti tilalle ja näin sitten taas kokeilemaan. Muistathan kuitenkin muisteja käsitellessäsi ettet koske muistin piireihin, ellet käytä maattoranneketta, staattinen sähkönpurkaus sormista on vahingollisempaa muisteille kuin moni uskookaan.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > driver_irql_not_less_or_equal

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy