User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 9.7.2025 / 02:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > trillianin irc ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Trillianin IRC ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
REDemptio
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki muut Trillianissa toimii ihan hyvin, mutta IRC:n kanavia ei näy missään. Trillian kyllä ottaa yhteyden kanaviin (tarkistin mIRC:llä), mutta itse kanavia en saa mistään näkyviin. Osaakohan kukaan auttaa asiassa?
Erkkimon
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööh... o.0

Mä en oo koskaa käyttäny irkkausohjelmana mitää muuta ku irssii, ja siinä mä vaa meen kanaville näin:

/join #raja-antura

Ei niitä ainakaa irssissä ees nää mun tietääkseni...

En mie tiiä, auttoks toi...

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
Staff Member

32 tuotearviota
_
23. maaliskuuta 2005 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uudemassa Trillian:issa oletuksena IRC kanava pitäisi hypätä omaan ikkunaansa josta ne voi sitten irroitella ja kiinniittää minne haluaa, kannattaa performiin pistää yhdistäessä ne kanavat.
Mainos
_
__

_
REDemptio
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2005 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tuo 3.1.112 versio trillianista ja olen laittanut perform bufferiin /join #kanana1; /join #kanava2; jne... Kanavia ei vain näy missään. Kanavat tuntuvat ilmestyvän vasta sitten, kun joku niissä jotain kirjoittaa ja kanavilla olijoista näen vain ne jotka liittyvät kanavalle sinä aikana, kun olen itse sinne loggautunut.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > trillianin irc ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy