User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 05:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > .img tiedostot ja nero
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
.IMG tiedostot ja Nero
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Melonipuu
Member

4 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2005 @ 04:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terse

Miten poltan nerolla/jollain muulla .IMG tiedostoja? Etsin googlella Nerolle plug-ineja, mutta ei löytynyt varteenotettavaa vaihtoehtoa.

Olen kokeillut myös esimerkiksi DVDDecryptionia, mutta kun ko. ohjelmalla valitsee .IMG tiedoston ja polttaa sen, niin se polttaa sen ikään kuin datana; DVD sisältää vain TC ym. tiedostoja.

Lisäys: Nero herjaa aina .IMG tiedostoista, eikä niitä voi tavallisella(uusimmalla) Nerolla polttaa.
Myös alcohol 120 ohjelmalla olen koittanut, mutta se ei tue ainakaan .IMG tiedostoja.

Eli lyhyesti, miten poltan .IMG tiedostoja, niin että DVD muuttuu oikeaksi "katsomis DVD:ksi", eikä "datasäilytys muistiksi?"

Aasit aaseja hökkii

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. maaliskuuta 2005 @ 04:11

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2005 @ 05:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole montaa päivää siitä kun tätä viimeksi kysyttiin siitä kun tätä viimeksi kysyttiin.
Polta image toiminto, alhaalta valitset kaikki tiedostotyypit, valitset img-imagen, annat asetusten olla niinä, minä ne ovat ja sitten vaan poltat.
Aimxer
Newbie
_
25. maaliskuuta 2005 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ImgTool Burn on iha hyvä ohjelma noihin img tiedostojen polttoon...tai no ainakin itse teen niin, että ensiksi mounttaan imagen alcoholilla ja sitten poltan tuolla ImgTool Burnilla ja itsellä ainakin toiminut kummallakin kerralla kun on pitänyt polttaa.
Melonipuu
Member

4 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2005 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ei ole montaa päivää siitä kun tätä viimeksi kysyttiin siitä kun tätä viimeksi kysyttiin.
Polta image toiminto, alhaalta valitset kaikki tiedostotyypit, valitset img-imagen, annat asetusten olla niinä, minä ne ovat ja sitten vaan poltat.
Joo no siis toi vastaus on ollut kaikissa niissä kysymyksissä, ja ihan vaan tiedoksi, se ei toimi.
Nerolla tekee juuri samalla tavalla, niin se pukkaa virheilmoitusta, jostain virheestä.
Quote:
ImgTool Burn on iha hyvä ohjelma noihin img tiedostojen polttoon...tai no ainakin itse teen niin, että ensiksi mounttaan imagen alcoholilla ja sitten poltan tuolla ImgTool Burnilla ja itsellä ainakin toiminut kummallakin kerralla kun on pitänyt polttaa.
Niin sehän voisi toimia myös niin, että mounttaa sem alcoholilla, ja polttaa sen kopiona siitä virtuaaliasemasta?

Aasit aaseja hökkii
Pein
Senior Member
_
25. maaliskuuta 2005 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
. doh :$

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. maaliskuuta 2005 @ 08:29

Melonipuu
Member

4 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2005 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
http://www.dvddecrypter.com/
On ihan näppärä noita varten.
Quote:
Olen kokeillut myös esimerkiksi DVDDecryptionia, mutta kun ko. ohjelmalla valitsee .IMG tiedoston ja polttaa sen, niin se polttaa sen ikään kuin datana; DVD sisältää vain TC ym. tiedostoja.
Eli jos ei vielä sanaut selvää, niin kokeiltu on.
Ja siis nyt kokeilin tuota yhtä neuvoa, ja vähän muunnellen. Eli mounttasin virtuaaliasemaan ja kopioin sen siitä virtuaaliasemasta DVD:lle nerolla. Kaikki toimii.

Aasit aaseja hökkii
Aimxer
Newbie
_
26. maaliskuuta 2005 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Niin sehän voisi toimia myös niin, että mounttaa sem alcoholilla, ja polttaa sen kopiona siitä virtuaaliasemasta?
Jep, eli juuri tuolla tavalla itse teen.
iik67
Newbie
_
28. maaliskuuta 2005 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltto toimi moitteetta äsken.

Avasin Neron Burning rom Enterprise editionin.
Sieltä Recorder->Burn image.
Valitsin tiedostotyypiksi *kaikki tiedostot ja eikun menoksi.

En vaihtanut mitään asetuksia, ei virheilmoituksia, ei ongelmia.

DVD pyörii parhaillaan.

Alunperin oli siis muutama rar-paketti, joista purettuna tuli *.img tiedosto.

Eli uskottava on, se toimii Nerolla ilman mitään alkoholia tai välikryptauksia.

Plim! Se toimii taas.
Turde
Suspended due to non-functional email address
_
8. huhtikuuta 2005 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos jollain on vielä ongelmia noiden img tiedostojen poltossa, niin kokeilkaa yksinkertaisesti vaihtaa tiedoston pääte .img:stä .iso:on. Itsellä on ainakin kaikki toiminut tämän jälkeen nerolla, eikä tartte mitään alkoholeja sun muuta räpellystä.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
9. huhtikuuta 2005 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nerolle ainakin kelpaa tiedostopäätteen muuttaminen...muuten tökkii
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > .img tiedostot ja nero

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy