User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 09:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ aktiivitila??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ Aktiivitila??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mdmd
Member
_
25. maaliskuuta 2005 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt mulla alkaa mennä hermot. Miten DC++:n saa aktiivitilaan? Olen kokeillut jo kaikkea mahdollista ja lukenut kaikki mahdolliset neuvot. Jokin mättää. Passiivitila toimii kyllä. Käynnistettäessä tulee virheilmoitus tyyliin "Failed to Create Port Mappings".

Mulla on DC++ 0.670, Windows xp (prof) SP 2, Norton Internet Security 2004 (palomuuri).

Olen testannut mm. Mark Gillespie's testityökalulla ja kohdat 7 ja 8 eivät onnistu. Niissä tulee failure. Muut kohdat ok.

Ongelmia mulla on ilmeisesti:

1. Mikä ip-osoite tulee dc++ asetuksiin vai tarvitaanko sitä ollenkaan? Mun Soneran netttiyhteydessä ei ole kiinteetä ip-osoitetta joka lukis verkkoyhteyden asetuksissa. Mistä saan oikean ip-osoitteen?

2. Mitä laitan ICP Port / UDP Port kohtiin?

3. Miten saan laitettua suomenkielisesä Norton palomuuriohjelmassa oikeat asetukset kohdalleen, esi,. avaan oikeat portit jne.

4. Minulla on Siemensin langaton Gigaset ADSL-systeemi, router. En ole täysin varma niistäkään asetuksista. Mitkä portit sinne täytyy laitaa, että port forwarding onnistuisi?

Kiitos sille joka tämän solmun avaa. En voi millään uskoa, ettei ratkaisua löydy.
Erkkimon
Senior Member
_
25. maaliskuuta 2005 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän kärsivällisyyttä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/173895

Aloin vastaamaa tohon ihan heti, kun se sivuille ilmesty. Eli täällä ei oo palkattuja päivystäjiä ja tässä tapauksessa mä olisin sellasesta käyny, mutta kun kirjottamisessa kuluu aikaa, u know.

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ aktiivitila??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy