User Käyttäjä Salasana  

torstai 10.7.2025 / 14:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > [bold]the sims house party[/bold]
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
[bold]The Sims House Party[/bold]
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sus
Newbie
_
28. maaliskuuta 2005 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ongelma.
Oon hukannu sen koodin mikä laitetaan siinä alussa ja ilman sitä ei voi asentaa sitä. Olisko täällä joku niin ihana ihminen et kertois mulle sen koko numerosarjan?
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. maaliskuuta 2005 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
cd-keyn saat kun ostat pelin kaupasta. Cd-keyden levittäminen on piratismia, eikä sitä tueta Afterdawnissa.
sus
Newbie
_
28. maaliskuuta 2005 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ääk, mä en tienny. Oon ihan uus.
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. maaliskuuta 2005 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä se mitn, lukase keskusteluiden säännöt ja ei muuta ku tervetuloa :)
Senior Member

11 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2005 @ 05:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen vinkin voin antaa että google on ystäväsi.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
29. maaliskuuta 2005 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omaperäinen aloitus.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > [bold]the sims house party[/bold]

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy