User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 21:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänikortti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänikortti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rotikka
Member
_
29. maaliskuuta 2005 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Trust 511 on tullut tiensä päähän, minkä hommaan seuraavaksi? Trustin kanssa oli paljon ongelmia mikrofonin käytön ja ajureiden kanssa. Olen ostamassa nyt kokonaan uutta korttia, olisiko vinkkejä äänikortista jolla hommat toimii?

Ken muistaa, minä en.
Staff Member

32 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2005 @ 06:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ripe54
Member
_
30. maaliskuuta 2005 @ 06:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko tommonen kortti hyvä? itelläkin ois uuden kortin laitto, kun on vaan intergroitu, jonka ääni ei oo kovin kummonen. Mulla on Logitechin Z3- kaiuttimet siis 2.1 systeemi Olen ajatellut liittää vielä stereot lisäkis koneeseen takakaijuttimiksi..onistuuko tällä kortilla, stereoissa on aux liitin of course..P
Staff Member

32 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2005 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä onnistuu irtokajareista 4.1 järjestelmä kyhääminen, tosin niiden balanssoiminen on työn ja tuskan takana =)
Mainos
_
__

_
Ripe54
Member
_
30. maaliskuuta 2005 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ourait..pitää katella jos kyhäis jonkun systeemin, omat stereokaiuttimet ovat ihan hyvät ja tehoakin löytyy.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänikortti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy