User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 15:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > msn messenger 7.0 uusin versio
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Msn messenger 7.0 uusin versio
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
alias90
Member
_
11. huhtikuuta 2005 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on hiukkanen ongelma messengerin kanssa, ensiksi kun asensin päivityksen niin se toimi ihan mahtavasti, mutta nyt se ei anna enään kirjautua sisälle....web messenger sentään toimi eli vika ei ole salasanassa, onko muille käynyt näin? Palomuurinkin asetukset on katsottu ja mitään vikaa ei löytynyt, onko vika sitten uudessa versiossa? nyt tarvitsisin apua....!
Imotti
Junior Member
_
11. huhtikuuta 2005 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jääkö sinulla prosesseihin kyseinen ohjelma päälle että et voi sulkea sitä? Mul on muuten sama ongelma mut se ei sulkeudu prosesseista millään. Mutta ei mulla myöskää toimi muutkaa versiot

joo
alias90
Member
_
11. huhtikuuta 2005 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyl multa ainaki se prosesseista lähtee pois...
Moderator

7 tuotearviota
_
11. huhtikuuta 2005 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaverilla oli eilen sama ongelma... valitti että salasana on väärä... loppujen lopuks kaikkia email-suojauksia ym. vaihtelemalla lähti toimii... sillä on ZoneAlarm Pro..

alias90
Member
_
11. huhtikuuta 2005 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no nyt se rupes sitten toimimaan, ku tarpeeks yritti kirjautuu sisään...
rotikka
Member
_
11. huhtikuuta 2005 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Messengerissä on melkeinpä kerran viikossa vikaa sisäänkirjautumisessa. Vika siis palveluntarjoajassa, ei käyttäjässä. Itsellä silloin tällöin sama ongelma ja msn-sivuilta löytää usein tekstin että useilla käyttäjillä voi mahdollisesti olla yhteysongelmia juuri tänään... Minä itse olen usein siinä porukassa joilla ongelmia on =)

Ken muistaa, minä en.
Hakkeri*
Suspended permanently
_
13. huhtikuuta 2005 @ 23:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Messengerissä on melkeinpä kerran viikossa vikaa sisäänkirjautumisessa. Vika siis palveluntarjoajassa, ei käyttäjässä. Itsellä silloin tällöin sama ongelma ja msn-sivuilta löytää usein tekstin että useilla käyttäjillä voi mahdollisesti olla yhteysongelmia juuri tänään

TOTTA! olen kokenut:)
Senior Member

3 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2005 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytän Linuxin puolella Kopetea korvaamaan Messengerin accountin. Ei ole ollut mitään ongelmia, voisi päätellä, että siinä teidän ohjelmassanne on jotain vikaa...
Moderator

7 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2005 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
paljo oon kuullu että sisäänpääsyssä on ongelmaa tossa uudessa 7.0 mutta oma aMSN linuxissani menee kiltisti.. kaverilla on ollu ongelmii paljo ja ku käy mesen sivuilta nii lukee "kaikki järjestelmät ovat vakaita ja toimivia"... ??

voiha se olla palveluntarjosta kanssa mutta aika huonosti ilmotetaa vioista ku ei mee sissää.. ja ongelmat kavereilla ilmeni 7.0betan vaihtamisen 7.0 jälkee... ??

no kuha jotenki onkelma selviis nii helpottuu kaikkien mesetys..

alias90
Member
_
15. huhtikuuta 2005 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löysin ratkaisun messengerin ongelmaan!!! Mene asetuksiin, sen jälkeen paina yhteys välilehteä, sitten paina lisäasetukset, sen jälkeen ota kaikki lisäasetukset pois päältä ja paina ok ja yritä kirjautua meseen uudestaan, se tökki minulla vielä sen jälkeen vähän aikaa kunnes tuli virheilmoitus ja painoin yritä uudestaan nappia, ja laitoin salasanani uudestaan niin sitten se toimi, kokeilkaa kaikki samaa!!
-Rumba-
Suspended due to non-functional email address
_
15. huhtikuuta 2005 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://messenger.msn.fi/Status.aspx

tosta saa sit tietää jos siel on jotai häikkää... eli palvelun tila

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. huhtikuuta 2005 @ 12:35

Mainos
_
__

_
Samu87
Member
_
15. huhtikuuta 2005 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ISP:lläki on vaikutusta tohon, esim. Elisalla tuntuu olevan välillä semmosia vaikutuksia et ei aina toimi.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > msn messenger 7.0 uusin versio

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy