|
Radeon 9500 Pro ja TV-Out kuva ei näy
|
|
|
janne-t
Junior Member
|
16. huhtikuuta 2005 @ 09:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
..tätähän ei vielä moni olekaan kysynyt.. :) En kuitenkaan löytänyt vanhoista tällaista ongelmaa, joten pakko kysyä..
Eli ongelma on kaikessa lyhykäisyydessään se, että TV:ssä ei näy mitään.. Kuva on ennen näkynyt samalla kokoonpanolla..
Radeon 9500 Pro- näyttis
uusin ATI:n ohjain (kokeiltu Catylystin Control Centeriä ja normi paneeli, mutta ei toimi)
Win XP - TV
laajennettu työpöytä
Kaapelointi
Näytönohjaimessa S-Video lähtö -> adapteri RCA-piuhaksi -> RCA-piuha TV:n scart- adapterin komposiittivideotuloon..
Scart-adapterina se sama adapteri jota täällä joka ohjeessa mainostetaan. Asetettu Input- tilaan (..ja kokeiltu myös toisinpäin..)
Näytönohjain on luonnollisesti AGP- väyläinen, mutta jostain syystä Windowsin laitehallinta väittää sen olevan kytketty PCI- väylään?
Radeon 9500 Pro - Sijainti: PCI-väylä 1, laite 0, funktio 0
Radeon 9500 Pro Secondary - Sijainti: PCI-väylä 1, laite 0, funktio 1
Näytön, Asetukset- välilehdessä kaikki näyttää olevan oikein, mutta silti kuva ei tule TV:seen asti.. Lisäasetuksista TV on napsautettu 'päälleä, mutta silti aika hiljaista pitelee..
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
16. huhtikuuta 2005 @ 13:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Näkyykö TV:ssä mitään kun tietokoneen käynnistää kun se on TV:ssä kiinni?
|
|
janne-t
Junior Member
|
16. huhtikuuta 2005 @ 20:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei yhtään mitään..
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
17. huhtikuuta 2005 @ 10:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
tsekkasin itsekin niin pci-väylässä väittää mulla kans olevan?? TV-Out toimii kyllä..sama kortti paitsi ei pro.
Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.
Bertrand Russell
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
17. huhtikuuta 2005 @ 10:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jos on toista näyttöö niin kokeile sillä.
Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.
Bertrand Russell
|
|
Harwie
Newbie
|
24. huhtikuuta 2005 @ 16:12 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla sama vika. Ohjain on ati radeon 9600 ja toimi aikansa ja sit lopetti näkymästä kokonaan, toista telkkuaki on kokeiltu...Eli siis ohjain paskana. Muuten pelaa pirun hyvin mutta tv-out ei pelaa.
|
|
knot62
Newbie
|
24. toukokuuta 2005 @ 16:13 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla toinen radeon menossa. molemmat toimivat jonkun aikaa 1(monitori) ja 2(TV) näyttönä
http://img176.echo.cx/my.php?image=displayprops10it.jpg
mutta nyt ei toi 2 enää toimi kun painaa "Extend my windows desktop onto this monitor" ruksi katoaa applytessa , Mutta "Force detection of my TV" saa kumminkin kuvan televisioon.???
http://img57.echo.cx/my.php?image=displayprops28tu.jpg
Kysymys kuuluukin että miksi näin? olisiko mahdollista saada tuota 2 näyttöä jotenkin viellä toimimaan? aina kun koneen käynnistää joutuu laittamaan näytön päälle ja ennen niin ei tarvinut tehdä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. toukokuuta 2005 @ 16:23
|
|
ruus
Newbie
|
26. toukokuuta 2005 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Voi olla että on johdot tai liittimet kärähtäneet jos on kuiteski ennen toiminu! Jos on toiset piuhat nii kannattais varmaan kokeilla! Itelläni meni joskus rikki ku kiskasin irti vauhdista!
|
|
dafge
Member
|
26. toukokuuta 2005 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hei mulla on sama näyttis ja saman kaltaisia ongelmia...
Ennen mulla toimisi TV-out juttu. Kannattaa katsoa ATI:n asetuksista sieltä että TV:n hertsi taajuuden ovat kohdallaan, ja TV:stä että kanava on oikea.
Siitä lähtien ei ole toiminut laisinkaan kun laitoin johdon TV-outtiin ja kun olin pistämässä toista johdon päätä TV:hen, sain mukavan sähköiskun jonka jälkeen ei toiminut TV-out eikä sormet, jotka jäivät sähkövirran väliin(=liittimet kärähtää erittäin helposti... älä tee kytkentöjä virran ollessa päällä.)
|
|
Mainos
|
  |
|
|
knot62
Newbie
|
26. toukokuuta 2005 @ 17:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
"liittimet" kärähtää erittäin helposti... älä tee kytkentöjä virran ollessa päällä
joo jos tarpeeks on virtaa niin ehkäpä ne liittimetkin kärähtää heh heh =)
|