User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 9.7.2025 / 00:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > zonealarm estää mircin yhteyden?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Zonealarm estää mircin yhteyden?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
RCC
Newbie
_
20. huhtikuuta 2005 @ 06:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytössä on zonealarm security suite ja se estää mirciä luomasta yhteyttä vaikka olen laittanut asetukset niin että mircillä on täydet oikeudet ja palomuuri on mediumilla. Eli siis pitäisi kaiken järjen mukaan päästä aivan täysin yhdistämään, kuten muutkin ohjelmat nyt tekevät? mutta ei. mikä tuossa on vikana?
Mircin statukseen tulee yhdistäessä ilmoitus [ Blocked by Zone Labs Security ].

Kannattaako tuota security zonea ylipäätään käyttää? onko luotettava?
Ennen on ollut norton ja f-secure mutta kumpikaan ei toiminut mulla halutulla tavalla, joten nyt olen laittanut tuon.

Kiitos
Mr.Mister
Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missäköhän se ongelma vois olla...

Koska mulla ovat molemmat kyseiset ohjelmat käytössä tälläkin hetkellä eikä ole ollut tuollaisia ongelmia...

|MSI GE70, Windows 7 64bit|
|Samsung Galaxy S 4|
RCC
Newbie
_
20. huhtikuuta 2005 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sanoppa kuule muuta.
Toymaatti
Senior Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut poistaa mircci ZA:n listalta ja bootin jälkeen laittaa takaisin.

Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
RCC
Newbie
_
21. huhtikuuta 2005 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen kokeillut myös sitä.
voisiko se vaatia tonne custom firewall asetuksiin jotain säätöä? kokeilin kyllä niinkin että lisäsin nuo irc portit tuonne udp/tcp asetuksiin mutta ei sillä ollut mitään vaikutusta.
Toymaatti
Senior Member
_
21. huhtikuuta 2005 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso onko noista vinkeistä apua.
http://www.markusjansson.net/fzatul.html

Sitten on myös ZA:n poisto/uudelleenasennus vaihtoehto.

Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
RCC
Newbie
_
21. huhtikuuta 2005 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä tuosta linkistä juuri mitään apua ole.
asetukset on ihan kohdillaan ja kokeilin jo tuota uudelleen asennustakin vaan silti ei pääse irciin.
ihan uskomaton juttu. tässä on työ sherlock holmesille.
jonistus
Newbie
_
27. huhtikuuta 2005 @ 02:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla oli sama ongelma, löysin ratkaisun :

ZoneAlarmin valikosta IM Security-->Settings-->Advanced ja rasti pois kohdasta "Block IRC".
Mainos
_
__

_
RCC
Newbie
_
27. huhtikuuta 2005 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huh,loistavaa!
todellakin tuosta se oli kiinni.
Koskaan en tajunnut katsoa noita asetuksia sillä siinä IM listassahan näkyy vain messenger, icq ja joku yahoo juttu.
Aika typerästi mutta hyvä nyt lopultakin.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > zonealarm estää mircin yhteyden?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy