User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 01:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > jaettavien määrä dc++:ssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
jaettavien määrä dc++:ssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Saara___
Newbie
_
24. huhtikuuta 2005 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli aina kun yritän mennä johonkin hubiin minulle tulee ilmoitus: Your shared files is too small tai jotai ton tapaista. Mistä tämä johtuu? Enkö siis saa ladattua enää mistään siel mitään vain sen takia ettei minulla ole tarpeeksi jaettavia? Ennen olen kylläkin saanut ladattua juttuja sieltä eikä ole mitään valitteluja tullut...
Viisaammat auttaakaa! :)
Herra_abc
Junior Member
_
24. huhtikuuta 2005 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulla ei tarpeeks jakoa!
Quote:
Ennen olen kylläkin saanut ladattua juttuja sieltä eikä ole mitään valitteluja tullut...
Hubi nosti jakorajaa?

SpeX : A64 3000+ with watercool, MSI K8N Neo PE, 2 kovoa - toinen WDC ja toinen Maxtor, glx : GeForce 6800LE @ 12/5
pkaksp
Moderator
_
24. huhtikuuta 2005 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli sulla ei oo tarpeeksi tiedostoja jaos. Hubin pitäjät monesti nostavat näitä jakorajoja joten käyttäjien on myös nostettava jakoja jotta pääsisivät takaisin samalle hubille.

Julkisella hubilistalla lukee aina ks. hubin jakoraja ja se on minimi. Tarkista oma jakosi asetuksista kohdasta sharing ja katso onko se lähelläkään hubin minimirajaa.
Saara___
Newbie
_
24. huhtikuuta 2005 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mitenkäs minä sitten saan sitä lisää? siis niitä juttuja mitä on jaossa? Jos mulla ei kerran ole enempää ni mitäs sitte?
Moderator

5 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2005 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitten vaan etit netistä jotain laillisesti jaettavaa (esim Linuxin clienttejä)! Jos ei ole tilaa niin se on sitten huonompi juttu!

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. huhtikuuta 2005 @ 14:12

Saara___
Newbie
_
24. huhtikuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aijahas...
Saara___
Newbie
_
24. huhtikuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aijahas...
Kuupo
Junior Member
_
24. huhtikuuta 2005 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai jos vaikak etsisit hubin jolle jakosi riittää. Katsot sieltä hubilistasta, useammallekkin hubille taitaa raja olla esim. 1 giga.
Yames
Newbie
_
24. huhtikuuta 2005 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
etti joku nollajakohubi niin pääset varmasti

Selvä!
psymbiote
Senior Member
_
25. huhtikuuta 2005 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäskö sun Yames edes pikkasen pienentää tuota kuvaa? Meinaan että on jo vähän hyvän maun rajoilla...
Mainos
_
__

_
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. huhtikuuta 2005 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se onki nOOb, sallittakoon se hänelle :D
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > jaettavien määrä dc++:ssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy