User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 19:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ihme kaatuminen.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ihme kaatuminen.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vituralla
Junior Member
_
2. toukokuuta 2005 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä johtuu kun pelaan 3D tilassa , n. 1-2 minuutin kuluttua kone tilttaa, mikään ei toimi ja täytyy virtanapista buuttaa kone. Sen jälkeen voi pelata aivan normaalisti vaikka koko päivän aivan normaalisti. Näyttis on MSI GeForce 6600GT 128MB ja emo Asus P4P800. Lämmöt on OK ja poweri 450W,muisteja olen testannut ja takuuvaihtanut ?ei tulosta.Emon Bios on uusin, korttiin en uskalla koskea. Kyseessä ei ole pelibugi- olen kokeillut 3 eri peliä . 2D-ssa kone on vakaa. Näyttiksen ajureita olen kokeillut kaikenlaisia- ei auta. Windowsin olen myös asentanut uudelleen, ei tepsi.
Vielä! Välillä kun boottaan koneen, se ei vaan käynnisty. Sitten resetista tai virtanappia ja kaikki OK!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. toukokuuta 2005 @ 08:49

jhvisto
Member

2 tuotearviota
_
2. toukokuuta 2005 @ 23:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä käyttis ja prossu? prossuna ilmeisesti P4?

vituralla
Junior Member
_
3. toukokuuta 2005 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XP Pro, P4.
Mainos
_
__

_
Cathunter
Suspended due to non-functional email address
_
3. toukokuuta 2005 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä on kovalevyn tilanne? Kokeile vianmääritykseen jotain levyltä ajettavaa demolinuxia, esim. knoppix.
http://www.knopper.net/knoppix/index-en.html

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ihme kaatuminen.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy