User Käyttäjä Salasana  

lauantai 20.9.2025 / 14:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > millä finbytesille????
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
millä finbytesille????
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
heikki71
Senior Member
_
27. elokuuta 2005 @ 23:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en haluais tollaseen suljettuun ryhmään. Ilmeisesti nuo kolme saittia muodostaa muutaman 10 000:n henkilön porukan. Liian iso, että mölyt pysyisy mahassa pitkän aikaa. Toisaalta noin isossa väkimäärässä on varmasti älliä ja osaamista suojautua oikein.
JT_Kirk
Member
_
28. elokuuta 2005 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä tarkoittaa "pysyä mölyt mahassa"? Siis kyllä KRP varmasti tiesi jo perustamishetkellä saitin olemassaolosta...

"You're in love with a computer subroutine?" Lt. Tuvok, Star Trek Voyager
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. elokuuta 2005 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikä tarvi paljoa möläytellä, koska kaikki tietävät että kaikille träckereille on rekisteröitynyt varmasti monenkin eri tahon edustajia, joilla kiinnostaa seurailla mitä tavaraa liikkuu missäkin.
SuperSize
Suspended due to non-functional email address
_
9. syyskuuta 2005 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mullekkin kelpais sit kutsu noille suomi sivuille ei noilla svenskeillä toi laatu oo kovin kehuttava
mika_n
Account closed as per user's own request
_
9. syyskuuta 2005 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SUPERSIZE! Pistä privaa katotaa mitä voin tehdä asialle

Amd Athlon 2600+, 768 DDR, 80gb, Ati Radeon 9200 CLub3d 128mb
SuperSize
_
9. syyskuuta 2005 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toivottavasti sä et yritä iskee mua ^^ mi casa e su casa
Firefox07
Junior Member
_
10. syyskuuta 2005 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh mullekin kelpais kutsu Finnbytesiin....
Existillä ratio on yli 3.00 (power user)
Juuh ei heru.....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. syyskuuta 2005 @ 16:44

mika_n
Account closed as per user's own request
_
10. syyskuuta 2005 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt ei heru taas enää invitejä mihkään suuntaan

Amd Athlon 2600+, 768 DDR, 80gb, Ati Radeon 9200 CLub3d 128mb

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2005 @ 10:12

maucca
_
13. syyskuuta 2005 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Multa löytyis Invitet datamooniin ja supertorrentsiin, vaihto finbytesin inviteen. Ja s.postia tulemaan: tigger@meitsi.net
Jozzu
_
24. syyskuuta 2005 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Datamoonin invite, vaihdan esim, finbytesiin.
p3tr1
Newbie
_
24. syyskuuta 2005 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kelpais invite FinBytesiin tai DataMooniin. Mielummin FinBytesiin. Existissä ratio 4.5. Ottakaa yhteyttä niin voitte kysellä vaikka jotain.
ugh
_
25. syyskuuta 2005 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tänne kelpaisi myös invitet datamooniin tai finbytesiin... :)
ISOimage
_
27. syyskuuta 2005 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä olis pari inviteä finbytesille. Kiinnostaako?
Member
_
27. syyskuuta 2005 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mulle ainakin Finbytes -invite kelpais...

E6400 @ 3ghz - Asus P5B Deluxe - Corsair 2x1gb Dual Channel 800mhz - Asus 7900GT - Seagate 400 GB sata II - P180B - NeoHe 430w - Windows XP Home & Ubuntu 6.10
anamaster
Newbie
_
28. syyskuuta 2005 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mullekin kelpais invitet datamooniin tai fin bytesiin
jos vaan joku viittis pyytää
Raksuli
Newbie
_
28. syyskuuta 2005 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minullapa on kolme hyvää kotia vailla olevaa datamoonin invaa. Olen kyllä erittäin tarkka siitä millasiin koteihin ne lahjoitan >:I

Meni jo!

Plaplapla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2005 @ 14:40

lashi
_
30. syyskuuta 2005 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olin 4 viikkoa aasiassa jätin accouintini parkkiin ja nyt en edes pääse avaamaan sitä
sak77
Newbie
_
5. lokakuuta 2005 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kelpais datamoonin invite tännekki
KaaliX
Newbie
_
7. lokakuuta 2005 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
olin 4 viikkoa aasiassa jätin accouintini parkkiin ja nyt en edes pääse avaamaan sitä
Mä olin 5 viikkoa ja sama homma finbytesillä :(
riekha01
Member

1 tuotearvio
_
7. lokakuuta 2005 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kenellä ylimääräinen invite finbytesiin? voisin vaihdossa antaa datan
kakewalk
Junior Member
_
17. lokakuuta 2005 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Multa sais kans Datamoonin inviten vaihdossa Finbytesin inviteen....
Oon siellä PU, eli en mikään aivan turha leechari.
vhbs
Newbie
_
18. lokakuuta 2005 @ 22:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei voi muuta sanoa kun että huvittaa tää touhu, mistään ei saa invitejä minnekään "kun ei itsellä ole antaa mitään vaihdossa". No mistäs ihmeestä saan sen ensimmäisen :)

Toistaiseksi tullut pyörittyä vaan noilla ei rekisteröitymistä vaativilla sivustoilla, jotenkin vaan vituttaa uppia siellä kun muut eivät sitä tee... vhbs at suomi24.fi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. lokakuuta 2005 @ 22:55

Liiskari
Newbie
_
19. lokakuuta 2005 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitäs upit johonki ulkomaisille paska saiteille.liiskaa ennemmin.mä ainakaan tuhlaa uppikaistaani siihen,että toiset saa saman tavaran,mä liiskaan leffan ja heti kun on valmistunut lopetan seedin.mm.existillä harrastan sitä,koska leffat on siellä nordic-pal versioita suurin osa
Anga
Member
_
19. lokakuuta 2005 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulen, että se on koko invite only-systeemin idea. Ne jotka tuntee kaverin siellä tai kuuluu "sisäpiiriin" pääsee vaan sisälle.

Tokihan noita kutsuja varmaan monilla foorumeilla ja irkissä pyydetään, osa antaakin. Itse en tuntemattomille anna kutsuja vaikka mitä vaihdossa antaisi.
Mainos
_
__

_
Member
_
19. lokakuuta 2005 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
enpä ole itse kyllä koskaan minkäänlaisia vastapalveluja pyytänyt kutsuista joita olen antanut, mutta en niitä kuitenkaan tuntemattomille jaa.. ihan hyvähän se on että kutsujalla on ns. vastuu siitä jonka kutsuu, mutta samalla se myöskin rajaa sitä että ei uskalla kutsua ihan ketä tahansa, silloin saattaa monta hyvää käyttäjää jäädä pihalle...

kannattaa tosiaan mennä sinne irkkiin kyseleen, tai ensin toisilla suomalaiilla tehdä itseään ns. tunnetuksi tai miksei ulkomaisillakin ja sitten pyytää... finbytesin irc-kanavan topic kertoo jo paljon:

Topic is 'finbytes.org Inviteä vailla? älä ruinaa, kysy asiallisesti, kerro yhteytesi, edelliset trackerit joita olet käyttänyt yms. auttaa asiaa huomattavasti!'
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > millä finbytesille????

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy