User Käyttäjä Salasana  

lauantai 20.9.2025 / 13:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > millä finbytesille????
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
millä finbytesille????
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
antzki
Junior Member
_
29. heinäkuuta 2006 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei taia avautua pitkään aikaan, mitä mä nyt oon kuullu
heleje
Suspended due to non-functional email address
_
13. syyskuuta 2006 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla olis yks invite tonne finbtesiin ja vaihtaisin sen johonki suomalaiseen trackeriin mut en tidä miten tääl porukat saa yhteyttä toisiinsa
jussipun
Newbie
_
1. lokakuuta 2006 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*edit by Jannejt*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. lokakuuta 2006 @ 16:06

Moderator

7 tuotearviota
_
1. lokakuuta 2006 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei osto/myynti -ilmoituksia eikä myöskään yhteystietoja foorumiin!!!

jolkke
_
3. lokakuuta 2006 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ottaisin inviten :)

jollleee
matson90
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. lokakuuta 2006 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se kutsu aina kelpais :)
konkeli
Newbie
_
9. lokakuuta 2006 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku antaa inviten finbytessiin niin antasin vaihdossa inviten torrentleechiin
patse
Junior Member
_
9. lokakuuta 2006 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihdetaan:

DC++ --> invite finbytesiin

dc++, muokattu tehokkaaksi... ;)
FinNinja
_
10. lokakuuta 2006 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun tili on disabloitu. Mitä tehdä? Kuinka saada ylläpitöön yhteyteyden?
Member
_
11. lokakuuta 2006 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä voin toimittaa viestin perille, jos laitat vaan mulle yksityisviestinä käyttämäsi nick ja viestin jonka haluat FB:n ylläpidolle toimittaa...
Kellopeli
_
15. lokakuuta 2006 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarjotkaa invite Finbytesiin tai datamooniin. Lahjoitan inviten deviltorrentsiin.
kuula69
Newbie
_
18. lokakuuta 2006 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suomikoplaa olis invite vaihaisin finbytesiin!
hoopulli
Newbie
_
19. lokakuuta 2006 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
M

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. lokakuuta 2006 @ 04:52

times83
Newbie
_
22. lokakuuta 2006 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama myös täällä, tunnus poistettu ilman syytä. Ratiot OK jne. Mitens tonne saa yhteyttä?
KrapNek
Junior Member
_
23. lokakuuta 2006 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uskoo näihin huhuihin sitten kuka tahtoo mutta tälläistä olen kuullut eri suunilta:

" 100% varmojen tietojen mukaan FB on KRP:n tutkinnan alla...

niillä on pikku hiiri sisällä mikä ottaa uppareitten IP:t tms ylös"

Viesti copy/paste tuolta: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?c...000000020674528

tuollaista juttua on liikkunut vähän enemmänkin jo. Tiedä sitten.
Moderator

7 tuotearviota
_
24. lokakuuta 2006 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jatkossa _jokainen_ invite-tarjous laitetaan tuonne: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/379249

ja inviten pyytäjät voivat sitten tuota ketjua seurata, näköjään jaossa ihan hyvin noita jos on jotain antaa vastaan!

edit: jääköön tämä auki jotta ne joilla on ongelmia voivat tässä siitä kysellä, mutta vain siitä nyt eikä inviteistä, koska siihen on oma ketjunsa..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. lokakuuta 2006 @ 19:06

tkkaisla
Junior Member
_
7. joulukuuta 2006 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*edit by Jannejt*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2006 @ 12:07

Moderator

7 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tähän ketjuun ei pitänyt invite ruinauksia pistää, eikä varsinkaan maileja.. koko invite -touhu toimii vähän heikosti ja se on enkkupuolella kokonaan asia joka editoidaan ja suljetaan pois keskustelusta. ehkä voisi suomipuolellakin, aiheuttaa turhaan maileja ketjuihiin..

waltsu76
Junior Member
_
11. joulukuuta 2006 @ 06:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LoL , mitkä skitsot!! varo takana!!!! hehehe!!! eiköhän krp:llä oo isompiikii huolia JUST nyt.. ^^
aitopasi
Newbie
_
26. tammikuuta 2007 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oliskos kellään rennolla tyypillä jakaa yks finbytesin invite et pääsis itekki mmukaan taas tähän touhuun ku lensi ulos ku unohin parkittaa akountin ku olin pari kuukautta reissussa enkä löyä miitään ylläpidon osotetta joon kysellä/valitella =P

Gösta elää ikuisesti
mika_n
Account closed as per user's own request
_
26. tammikuuta 2007 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aitopasi: Laita pm:ää niin katsotaan mitä asialle voi tehdä.
<nyt tracker down vähän aikaa>

Amd Athlon 2600+, 768 DDR, 80gb, Ati Radeon 9200 CLub3d 128mb
talggari
Member

2 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2007 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mika_n:
<nyt tracker down vähän aikaa>
Onko tietoa kuinka kauan?

mua ei...
ressu89
Newbie
_
26. tammikuuta 2007 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
finbytes bustattu?
talggari
Member

2 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2007 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh noh. eipäs aleta spekuloimaan heti, ja levittämään huhuja...

mua ei...
Mainos
_
__

_
jv78
Junior Member
_
26. tammikuuta 2007 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jokos tietoa kauan finbytes on alhaalla? Jos joku ois ircissä käyny utelee.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > millä finbytesille????

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy