millä finbytesille????
|
|
jartsa_5
Account closed as per user's own request
|
30. toukokuuta 2007 @ 06:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Anteeksi kun ei tullut luettua kunnolla sääntöjä mut nyt selkis...eli jos joku finbytesin sisällä olevista lukee tän niin laitatko yv:tä.
|
teppo_
Member
|
30. toukokuuta 2007 @ 19:59 |
Linkki tähän viestiin
|
e.
Ongelma hoidettu.
Kiitokset jartsa_5.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. toukokuuta 2007 @ 12:07
|
jartsa_5
|
31. toukokuuta 2007 @ 10:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartsa_5: Anteeksi kun ei tullut luettua kunnolla sääntöjä mut nyt selkis...eli jos joku finbytesin sisällä olevista lukee tän niin laitatko yv:tä.
Homma hallussa mun puolesta KIITOS...Laita Teppo yv jos voisin auttaa.
|
tuohis1
Newbie
|
11. heinäkuuta 2007 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko joku Finbytesin jäsenistä ottaa yhteyttä, kun tuo tili pääsi loman aikana menemään parkkiin ja nyt pitäisi saada taas auki.
Kiitos
|
tuohis1
Newbie
|
12. heinäkuuta 2007 @ 06:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Yhteyttä on jo otettu, joten enää ei tarvitse.
Kiitos
|
janse
Newbie
|
15. heinäkuuta 2007 @ 11:32 |
Linkki tähän viestiin
|
päseeköhän tonne finbytesiin mitenkään sisään ku oisin kiinnostunu.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. heinäkuuta 2007 @ 16:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tuohis1: Voisiko joku Finbytesin jäsenistä ottaa yhteyttä, kun tuo tili pääsi loman aikana menemään parkkiin ja nyt pitäisi saada taas auki.
Kiitos
sama vika täällä, unohdin laittaa tilini jäihin lomareissun ajaksi, eli jos joku voisi auttaa olisin kiitollinen?
edit: kiitokset jartsa_5 !
Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.
Bertrand Russell
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. heinäkuuta 2007 @ 14:16
|
samisse
Newbie
|
18. heinäkuuta 2007 @ 06:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Edellenkin apuja kaivattais Finbytesin tilin uudelleen aktivoimisessa, kun en sitä huomannut laittaa parkkiin. Eli jos joku joka on sisällä voisi ottaa asian hoitaakseen, tai laittaisi viestiä asiasta olisin kovin kiitollinen :-)
samisse
|
jussizzz
Newbie
|
25. heinäkuuta 2007 @ 13:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Itellä aivan sama, meni tili parkkiin kun olin lomareissulla
Jos joku viittis välittää avauspyynnön admineille niin olis tosi hienoa,
käyttäjätunnuksen nimi on finbytesissä siis jussizz :)
Jussi
|
Mara-23
Newbie
|
27. heinäkuuta 2007 @ 13:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Minullakin disabloitiin tili tripla-gineksen aikana kun unohdin pistää tili parkkiin... Kaiken lisäksi unohdin myös verifykoodin kun kerran vain vilkaisin fb:tä lomien aikana. :(
Nyt reservissä tahtoisin takaisin finbytesille, joten voisiko joku pistää avupyynnön admineille (käyttäjänimeni oli kutjong) tai vain lähettää inviten?
Arvostaisin sitä erittäin paljon. :)
|
Junior Member
|
29. heinäkuuta 2007 @ 08:04 |
Linkki tähän viestiin
|
millä finbytesille????
edit: joo toi invite juttu ei ole oikein toimiva systeemi,kyllähän niillä kauppaa käydään,joko vaihdetaan toisen paikan tai sitten uppi gigoihin.joo,itelläkään ei ole ketään tuttua finbytes ja en tajunnut silloin regata itteeni sisään kun se perustettiin,mua saa heittää yhellä inv... :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2007 @ 19:13
|
Honor
Junior Member
|
31. heinäkuuta 2007 @ 05:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Nakertaa ku ei pääse finbytessille ku en tunne sieltä ketään.. kaikissa raksuissa ratiot paaaljon plussalla..
|
jartsa_5
|
31. heinäkuuta 2007 @ 05:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Vaikeaa sinne sisälle on päästä tosiaan.Invitethan on mutta ei niitä uskalla käytää ku jos kaveri kämmää sisällä niin inviten antajakin on kusessa...kokemusta on.Mut onhan se hyvä et inviten antajakin on vastuussa kenelle antaa koska muutehan niillä voisi käydä jonkin sortin kauppaa.
|
murtonar
Suspended due to non-functional email address
|
31. heinäkuuta 2007 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Täällä kans yks tahvo ku unohti parkkeerata loman ajaksi
olisin tosi kiitollinen jos joku voisi avittaa.
Finbyteksen käyttäjätunnukseni on amu
|
murtonar
|
3. elokuuta 2007 @ 04:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitoksia !
Tunnukset toimii taas mutta onpa yhteys hidas aivan kuin
joskus ennen modeemin kans.Muihin sivustoihin nopeus ihan normaali.
|
jartsa_5
|
3. elokuuta 2007 @ 04:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu mut nyt näyttäisi toimivan taas.Fb:llä oli jotain ongelmia parin päivän ajan.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. elokuuta 2007 @ 04:44 |
Linkki tähän viestiin
|
hyvää kesää vaan kaikille,joku ystävällinen FB:n jäsen tai ylläpito vois ottaa yhteyttä,katokko kiinnostais tulla jäseneksi .. :)
|
lepek5
Newbie
|
4. elokuuta 2007 @ 06:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep :) Ois mukava päästä tähän yhteisön osaks.. ois varmaan jotain annettavaaki :)
|
IPOMAN
Newbie
|
4. elokuuta 2007 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Terve.
Minuakin kiinnostaisi saada Invite kyseiselle trakkerille. Olen jo melkein kaikilla Suomalaisilla trakkereilla (mm. Rautaportti) ja nyt kiinnostaisi saada Invite, koska en ole ikinä ollut FinBytesillä. Olen kuullut paikasta vain hyvää. Varmasti minulla olisi paljon annettavaakin sinne.
Eli haluaisiko joku olla erittäin ystävällinen ja nakkaisi YV:tä. :)
|
Newbie
|
4. elokuuta 2007 @ 22:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IPOMAN: Terve.
Minuakin kiinnostaisi saada Invite kyseiselle trakkerille. Olen jo melkein kaikilla Suomalaisilla trakkereilla (mm. Rautaportti) ja nyt kiinnostaisi saada Invite, koska en ole ikinä ollut FinBytesillä. Olen kuullut paikasta vain hyvää. Varmasti minulla olisi paljon annettavaakin sinne.
Et osaa näköjään lukea sääntöjä, kun inviteja kinut täällä vaikka se on ehdottomasti kielletty. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/518170
Toisaalta et osannut lukea niitä sääntöjä Rautaportillakaan, kun olet lentänyt sieltäkin pihalle.
|
IPOMAN
Newbie
|
5. elokuuta 2007 @ 06:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja paskan tunnistaa hajusta vai? En kinunut. Sinäkin varmasti tiedät syyn tuohon Rautaporttihommaan? Aivan, joten ei kannata puhua asioista, joista ei tiedä. Arvostettavaa wnb-modeilua.
Toivottavasti hyvää loppukesää ;)
|
Vilen
|
5. elokuuta 2007 @ 15:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IPOMAN: Terve.
Luulenpa, että tuolla ansilistalla on turha odottaa kutsua Bytesiin.
Tämä jos mikä on todella säälittävää kerjäystä. :-)
Lainaus säänöistä:
Lainaus: Kutsut suljettuihin palveluihin (esim. private trackerit)
Suljettuihin, yksityisiin palveluihin (esim. ns. private trackerit) pääsee yleensä vain kutsusta. Tällaisien kutsujen pyytäminen tai tarjoaminen julkisilla keskustelufoorumeilla on kiellettyä. Tämä sääntö on lisätty kyseisten sivujen ylläpitäjien pyynnöstä. Sivustot joko eivät halua nimeään "julkisuuteen" tai em. kutsujen vaihtaminen on sivustojen omissa säännöissä kielletty. (Säännön rikkomisesta 2 päivän banni)
|
IPOMAN
Newbie
|
5. elokuuta 2007 @ 15:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vilen: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IPOMAN: Terve.
Luulenpa, että tuolla ansilistalla on turha odottaa kutsua Bytesiin.
Tämä jos mikä on todella säälittävää kerjäystä. :-)
Lainaus säänöistä:
Lainaus: Kutsut suljettuihin palveluihin (esim. private trackerit)
Suljettuihin, yksityisiin palveluihin (esim. ns. private trackerit) pääsee yleensä vain kutsusta. Tällaisien kutsujen pyytäminen tai tarjoaminen julkisilla keskustelufoorumeilla on kiellettyä. Tämä sääntö on lisätty kyseisten sivujen ylläpitäjien pyynnöstä. Sivustot joko eivät halua nimeään "julkisuuteen" tai em. kutsujen vaihtaminen on sivustojen omissa säännöissä kielletty. (Säännön rikkomisesta 2 päivän banni)
Ansiolistalla? Ota selvää asioista ennen kuin avaat suusi. Alempaan sama homma.
|
Newbie
|
5. elokuuta 2007 @ 16:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IPOMAN: Ja paskan tunnistaa hajusta vai? En kinunut. Sinäkin varmasti tiedät syyn tuohon Rautaporttihommaan? Aivan, joten ei kannata puhua asioista, joista ei tiedä. Arvostettavaa wnb-modeilua.
Yleensä sen hajusta tunnistaa, ainakin tässä tapauksessa. Ei ole sanoja kuvaamaan sitä, kuinka vähän minua kiinnostaa syy siihen että banaani koristaa nickiäsi rp:llä. Liiskareiden selitykset on aina surkuhupaisaa luettavaa. Lopputulos olisi varmaan aivan sama, jos sä fb:lle pääsisit. Ja ei ole mistään wannabe modeilusta kyse, kun valehtelet täällä röyhkeästi naama pokkana. Joku hyväuskoinen voi vielä kutsua sut fb:lle ja lentää itse pihalle, kun liiskarin kutsui.
|
Mainos
|
  |
|
IPOMAN
Newbie
|
5. elokuuta 2007 @ 18:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BullHound: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IPOMAN: Ja paskan tunnistaa hajusta vai? En kinunut. Sinäkin varmasti tiedät syyn tuohon Rautaporttihommaan? Aivan, joten ei kannata puhua asioista, joista ei tiedä. Arvostettavaa wnb-modeilua.
Yleensä sen hajusta tunnistaa, ainakin tässä tapauksessa. Ei ole sanoja kuvaamaan sitä, kuinka vähän minua kiinnostaa syy siihen että banaani koristaa nickiäsi rp:llä. Liiskareiden selitykset on aina surkuhupaisaa luettavaa. Lopputulos olisi varmaan aivan sama, jos sä fb:lle pääsisit. Ja ei ole mistään wannabe modeilusta kyse, kun valehtelet täällä röyhkeästi naama pokkana. Joku hyväuskoinen voi vielä kutsua sut fb:lle ja lentää itse pihalle, kun liiskarin kutsui.
HaHaHaH! Sanon tämän kolmannen kerran sinulle. Toivottavasti ymmärrät tällä kertaa, ettei neljättä tarvitse :/
Ota selvää asioista ennenkuin tulet sanomaan.
Liiskarointisi oli pelkkää arvailua. - Pieleen meni ;)
Älä plz enää naurata minua kun en jaksa vastailla =D
|