User Käyttäjä Salasana  

lauantai 20.9.2025 / 13:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > millä finbytesille????
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
millä finbytesille????
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
8. elokuuta 2007 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toivottavasti pidät pokkasi ja pystyt olemaan vastaamatta, nyt ja tulevaisuudessa.

Älä vastaisuudessa valehtele, niin joku saattaa ottaa juttusi tulevaisuudessa todesta. Kasvosi olet menettänyt ainakin täällä piiitkäksi aikaa.
samiboy
Newbie
_
9. elokuuta 2007 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä meni kanssa finbytesin tili vanhaksi loman aikana. Voisiko joku auttaa viestiä eteenpäin.

Tunnus:sam123

terv, Sami

P.S Samoin kävi swebits:n kanssa, laittaisiko joku sinne ylläpidolle viestiä että palauttaisi tunnuksen: sammy123
samiboy
Newbie
_
9. elokuuta 2007 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi vain sanoa että tuhannet kiitokset tiedon välittäjälle!

Sami
Member

1 tuotearvio
_
10. elokuuta 2007 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko sait viestin perille Swebitsiin?
samiboy
Newbie
_
10. elokuuta 2007 @ 07:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pasabahce:
Joko sait viestin perille Swebitsiin?
En saanut. Jos voit auttaa niin kiitos jo etukäteen. Loma-aikaiset "parkkeeraukset" olivat minulle uusi asia.

Sami
samiboy
Newbie
_
12. elokuuta 2007 @ 07:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otetaan siis swebits:n invite ilolla vastaan. Pistä privaviestiä jos moinen löytyy. Olisi pitänyt vissiin opetella tuota toista kotimaista vähän paremmin niin ei tarvitsisi alkaa ihan alusta :(

sami
Newbie
_
12. elokuuta 2007 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Swebitsissä ei ole invitea käytössä. Avaavat ovia, kun käyttäjiä poistuu. Näyttäisi olevan taas täynnä toi paikka.
Registrerade användare 50,000
Användargräns 50,000
dino69
Newbie
_
12. elokuuta 2007 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heips! voiskos joku jelppiä mua! oli pieniä ongelmia koneen kanssa janyt on munkin tilini fb:ssä poissa. et jos olis mahdillista vielä elvyttää nimimerkkiä dinosaur69 kiitos etukäteen!

dino69
Lovsan
Newbie
_
23. elokuuta 2007 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei.

pitäisi saada yhteys finbytesiin, mod ,admin.

mulla oli tunnukset sinne tuossa vuosi sitten mutta olin inactiivi siinä sitten kun menetin internet yhteyden. nyt olisi uusi yhteys ja olisi kiva päästä takaisin.

jos joku voisi helppiä, olisi mahtava :)
blindpeer
Member

2 tuotearviota
_
23. elokuuta 2007 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lovsan:
hei.

mulla oli tunnukset sinne tuossa vuosi sitten mutta olin inactiivi siinä sitten kun menetin internet yhteyden. nyt olisi uusi yhteys ja olisi kiva päästä takaisin.

Tuskin vuoden takaista accountia rupeavat elvyttämään.

blind_peer
Lovsan
Newbie
_
23. elokuuta 2007 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti blindpeer:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lovsan:
hei.

Tuskin vuoden takaista accountia rupeavat elvyttämään.
no ei se turhaa taida olla yrittää. harmittaa vieätävästi että accounttini menetin ja niinkuin sanoin oli kiva takaisin päästä

leecheri en ole ja hyvä yhteys löytyy nytten.

jos olet finbytesin käyttäjä, voisitko kenties auttaa?
zombix
Newbie
_
23. elokuuta 2007 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saako finbytesin ylläpidolle mitenkään kenenkään kautta viestiä kun mulla oli acco siellä ja ne poisti sen varmaankin sen takia kun en pariin viikkoon käyttänyt sitä ja syy oli että netti katkesi muutamaksi viikoksi eli syyttä poistivat (eihän ne syytä voinu tietää) ja olisi kiva päästä takaisin.
Krizu
Newbie
_
25. elokuuta 2007 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terppa.

Täällä ilmeisesti joku ketä saa viestiä menemään eteenpäin finbytesiin, eli muuton takia netti poikki ~2vko ja silläaikaa tunnukset kines..
Käyttäjätunnus: krizu
zombix
Newbie
_
26. elokuuta 2007 @ 05:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin unohtu että jos sille ylläpidolle saa viestiä niin mun nimi oli sekamehu ja pariviikkoa myös oli netti poikki ja sillä aikaa tunnukset veks...on tuosta tovi aikaa kai jo mut nyt vasta tajusin foorumeiden kautta asiasta ilmoitella :D Hidas sytytys?
Daker445
Junior Member
_
3. syyskuuta 2007 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos jotain kiinnostaa invite Filmislandii. Niin pistää pm. Voin myös vaihtaa johonkin toiseen inviteen.
zombix
Newbie
_
3. syyskuuta 2007 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mua kiinnostaa joten jos viel on niin mailaile mulle: moviemaniac@wippies.com
Honor
Junior Member
_
3. syyskuuta 2007 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Daker445:
Jos jotain kiinnostaa invite Filmislandii. Niin pistää pm. Voin myös vaihtaa johonkin toiseen inviteen.

Tämä EI ole inviten tarjous topic!

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zombix:
mua kiinnostaa joten jos viel on niin mailaile mulle: moviemaniac@wippies.com

EI sähköpostiosoitteita foorumille!
pr3miumi
Newbie
_
9. syyskuuta 2007 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites tuo inviten pyytely? Jos mahdollista niin löytyisikö joltain invite finbytesiin? Olisin erittäin kiitollinen jos joku viitsisi lähettää. Niin ja ja jos noita ei saa pyydellä niin kertokaa/poistakaa tämä viesti suoraan. Kiitokset jo etukäteen!
ngc604
Suspended due to non-functional email address
_
11. syyskuuta 2007 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
..riittäskö inviteihin esim 600gigaa mp3sta ja yli 1000 DVD-R leffaimagea joissa suomisubit?? hehh,
freekevin
Junior Member

2 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2007 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suora vastaus otsikkoon:
Esim. minun kutsustani.
PM:llä voi asiasta tiedustella.
Junior Member

4 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2007 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti freekevin:
Suora vastaus otsikkoon:
Esim. minun kutsustani.
aiai taidat kerjää banneja sinne...

If you give an invite you must know the person you invite. And this means really know! You and the invited person will get banned if this is not the case.
Lue invitoimissäännöt ennenkuin invitoit ketään. Jos esimerkiksi kutsut jonkun jota et oikeasti tunne niin sekä sinä että invitoimasi henkilö saatte bannin tänne.
lasse57
Member
_
14. syyskuuta 2007 @ 03:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä FBeen invite saa jos löytyy Takorautaan
Newbie
_
14. syyskuuta 2007 @ 04:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys kaikki, joilla pääsy Finbytesiin. Kiitos asia kunnossa, joten poistin viestini;?=))

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. syyskuuta 2007 @ 06:50

freekevin
Junior Member

2 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2007 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bluntti:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti freekevin:
Suora vastaus otsikkoon:
Esim. minun kutsustani.
aiai taidat kerjää banneja sinne...

If you give an invite you must know the person you invite. And this means really know! You and the invited person will get banned if this is not the case.
Lue invitoimissäännöt ennenkuin invitoit ketään. Jos esimerkiksi kutsut jonkun jota et oikeasti tunne niin sekä sinä että invitoimasi henkilö saatte bannin tänne.
Ok, siinätapauksessa jätän kutsuni käyttämättä suosiolla.
Joten EI kutsuja täältä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. syyskuuta 2007 @ 12:23

Mainos
_
__

_
zero_244
Junior Member
_
18. syyskuuta 2007 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tiedän oikeesti et tää kuulostaa just sellaselta ruinaamiselta mut jos joku ystävillinen voisi antaa invitee mulle finbytesiin. Olin rautaportissa; ratiot oli jotain 3,2 ja jäsen+.. mut olin matkoilla ja en valitettavasti kerennyt laittaa tiliäni "parkkiin" joten se poistettiin..:( Mutta vaihdossa saisi inviten demonoidiin.

Ratiosta sen verran siis että downloadia oli n.340GB ja jakoa 1300GB.. :)
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > millä finbytesille????

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy