User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 17:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > regseeker
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
regseeker
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lam0r
Suspended due to non-functional email address
_
9. toukokuuta 2005 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä tolla saa poistaa kun on skannannut rekisterin
Toymaatti
Senior Member
_
9. toukokuuta 2005 @ 19:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ainakin minä olen aina poistanut kaikki mitä se on ehdottanut.

Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
lam0r
_
10. toukokuuta 2005 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
selvä..

kun se löytää myös niitä win32 kansion juttuja voiko nekin poistaa??
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
10. toukokuuta 2005 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voihan ne poistaa.Ohjelmahan ottaa varmuuskopion poistettavista tiedostoista(mikäli täppä ruudussa),jos tiedostojen poisto aiheuttaa virheitä/ongelmia koneessa,voit palauttaa ne takaisin backup-kansion tiedostot.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
lam0r
_
10. toukokuuta 2005 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
viimeksi kävi niin että kun poistin ja oli varmuus kopio niin ei kone käynnistynyt niin miten sitten palautan ne?
Mainos
_
__

_
Toymaatti
Senior Member
_
10. toukokuuta 2005 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin kaikkihan on mahdollista, kone voi seota rekisterinpuhdistukseen tai se voi seota vaikka et puhdistaisikaan tai siksi että et puhdista :O .
Niinkuin jo sanoin, minä olen aina poistanut kaikki mitä RegSeeker tai EasyCleaner tai jv16PowerTools on lötänyt, eikä ole ollut ongelmia.
Jos kone jostainsyystä menee niin juntturiin ettei se käynnisty edes vikasietotilaan niin sitten kone kainaloon ja ammattilaisen pakeille, tai asentamaan Winukka uusiksi.

Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > regseeker

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy