User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 21:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > half life 2 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Half life 2 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Irkkuli
Newbie
_
12. toukokuuta 2005 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen jumissa!!!!!
pelisä ku saa pulse cannonin niiltä combinen sotilailta ni ku se ukko pyytää mua tulemaaan jonnekki se avaa sen oven missä on se nainen ni sit se ukko jää kökkimään siihen oviaukkoon
onko kyseessä bugi vai tarkoituksellinen
D.J
Member
_
12. toukokuuta 2005 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko rautatie asemalla
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. toukokuuta 2005 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
pelisä ku saa pulse cannonin niiltä combinen sotilailta ni ku se ukko pyytää mua tulemaaan jonnekki se avaa sen oven missä on se nainen ni sit se ukko jää kökkimään siihen oviaukkoon
onko kyseessä bugi vai tarkoituksellinen
Veikkaisin että kyseessä taitaa olla bugi. Jos arvuuttelu linjaa jatketaan, niin veikkaisin ettei kyseessä ole alkuperäinen peli vaan jokin netistä peräisin oleva ware-versio. Mikäli näin on, niin korjauksena auttaa alkuperäisen pelin asentaminen.

ps. Välimerkkien lisääminen tekstiin parantaa luettavuutta huomattavasti.

PJKuona
mediatekniikan insinööri
http://koti.mbnet.fi/pjkuona/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. toukokuuta 2005 @ 16:52

Vilen
Suspended due to non-functional email address
_
12. toukokuuta 2005 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuo virhe saattaa tulla alkuperäisellä pelilläkin. :-)
Siihen auttaa kun kirjoittaa konsoliin tai autoexec.cfg tiedostoon ai_disable "0".
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. toukokuuta 2005 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kyllä tuo virhe saattaa tulla alkuperäisellä pelilläkin. :-)
Siihen auttaa kun kirjoittaa konsoliin tai autoexec.cfg tiedostoon ai_disable "0".
Olen kuullut noista Half life 2:n tekoäly ongelmista. Itselläni ei kyseistä peliä ole, joten tässä asiassa en ole asiantuntija. Noista tekoäly ongelmista on sen verran ollut juttua, että luulisi pelintekijöidenkin olevan niistä tietoisia. Kun he tietävät että pelissä on ongelmia, niin ongelmat yleensä pyritään korjaamaan päivityksillä.

Half life 2:n on siitä erikoinen peli että jopa yksinpelin pelaaminen vaatii nettiyhteyden, kun nettiyhteys kuuluu pelin laatimuksiin tulevat myös kaikki päivitykset kätevästi netin kautta. Miten nuo päivitykset sitten toimivat Half life 2:ssa? Pitääkö päivtykset ladata manuaalisesti vai osaako peli ne itse netistä hakea?

Joka tapauksessa tuollaiset konsoliin kirjoitettavat komennot ovat ns. paskapatentteja eikä niitä voi pitää oikeina korjauksina. Jos itse olisin tuon pelin suurella rahalla ostanut, en takuulla haluaisi olla joka välissä konsoliin kirjoittelemassa jotain ihme komentojonoa. Kyllä kalliiden pelien pitää toimia ilman kikkailuja.

Koeta Irkkuli jotenkin päivittää tuo peli. Se taitaa olla se paras korjaus, ellet sitten halua joka välissä kirjoitella konsoliin tuota Vilenin kertomaa komentoriviä.

PJKuona
mediatekniikan insinööri
D.J
Member
_
13. toukokuuta 2005 @ 04:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Olen kuullut noista Half life 2:n tekoäly ongelmista. Itselläni ei kyseistä peliä ole, joten tässä asiassa en ole asiantuntija. Noista tekoäly ongelmista on sen verran ollut juttua, että luulisi pelintekijöidenkin olevan niistä tietoisia. Kun he tietävät että pelissä on ongelmia, niin ongelmat yleensä pyritään korjaamaan päivityksillä.

Half life 2:n on siitä erikoinen peli että jopa yksinpelin pelaaminen vaatii nettiyhteyden, kun nettiyhteys kuuluu pelin laatimuksiin tulevat myös kaikki päivitykset kätevästi netin kautta. Miten nuo päivitykset sitten toimivat Half life 2:ssa? Pitääkö päivtykset ladata manuaalisesti vai osaako peli ne itse netistä hakea?

Joka tapauksessa tuollaiset konsoliin kirjoitettavat komennot ovat ns. paskapatentteja eikä niitä voi pitää oikeina korjauksina. Jos itse olisin tuon pelin suurella rahalla ostanut, en takuulla haluaisi olla joka välissä konsoliin kirjoittelemassa jotain ihme komentojonoa. Kyllä kalliiden pelien pitää toimia ilman kikkailuja.

Koeta Irkkuli jotenkin päivittää tuo peli. Se taitaa olla se paras korjaus, ellet sitten halua joka välissä kirjoitella konsoliin tuota Vilenin kertomaa komentoriviä.

Just tälläi
Irkkuli
Newbie
_
16. toukokuuta 2005 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos avusta. Enkä ole mikään warepaska.
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. toukokuuta 2005 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Enkä ole mikään warepaska.
Ei kukaan ole väittänytkään että olisit.

PJKuona
mediatekniikan insinööri
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > half life 2 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy