tekstitys ei ilmesty Bsplayerille kirveelläkään
|
|
acido
Suspended due to non-functional email address
|
12. toukokuuta 2005 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Anteeksi, jos on jo tuhanteen kertaan käsitelty. En kuitenkaan saanut apua edellisistä neuvoista. Mulla on uusin Bsplayerin versio. Olen asentanut vobsubin. Olen kokeillut eri asetuksia playerin tekstityksensäätövalikkoon. Olen sijoittanut elokuvan ja tekstitiedoston samaan kansioon samalla nimellä (muuttamatta tunnisteosaa, tietysti). Yhä vaan tila on "ei tekstitystä". Sekin on siis ruksittuna että "piirrä tekstitys peittotasolle".
|
pkaksp
Moderator
|
12. toukokuuta 2005 @ 16:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja olet leffan alus lisänny valikosta tekstit siihen? Eli hiiren oikeaa ja avaa tekstitys... Ja missä muodos tää teksti on? (sub, srt, txt..)
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
13. toukokuuta 2005 @ 08:25 |
Linkki tähän viestiin
|
saatan olla väärässä mutta tuo vobsub kai vain haittaa tuota tekstien näkymistä bsplayerissä.
itsellä oli muisaakseni ongelmia kun oli vobsub asennettuna
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2005 @ 08:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Vobsubin kanssa BSPlayerissä pitäisi vain näkyä kahdet tekstit yhtäaikaa. Ainakin itsellä tapahtui näin kun vielä oli vobsub käytössä.
Oletko kokeillut avata tuon tekstityksen vaikka muistiolla että se varmasti on normaalia sub/srt-muotoa? Näkyvätkö nämä tekstit muissa soittimissa (esim. Media Player Classic, Windows Media Player)?
|
acido
|
13. toukokuuta 2005 @ 09:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Vobsubin asensin sen perusteella, kun sitä jossain yhteydessä suositeltiin. Ongelma oli siis jo ennen sitä.
Kyllä testaamani tekstitysten tiedostomuodot ovat olleet oikeita ja kyllä olen avannut tekstityksen leffan alussa. Kieltämättä olen suorittanut avauksen tai sen yrityksen bsplayerin avaa tekstitys -napista, enkä hiiren kakkospainikkeen valikosta. Ärsyttävä "ei tekstitystä" vaan sitkeästi säilyy.
Mediaplayerini meni käyttökelvottomaksi aikoja sitten ja siksi siirryinkin Bs:ään. Pitää ilmeisesti imuttaa tuo Classic ja katsoa miten sillä toimii, kunhan tässä kotiudun.
Onkohan sillä merkitystä, mihin pkaksp viittasi, että tekstityksen lisääminen pitää tehdä heti leffan alussa...
|
pkaksp
Moderator
|
13. toukokuuta 2005 @ 09:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole. Kyllä sen tekstin voi lisätä missä vaiheessa leffaa tahansa.
|
matti_90
Member
|
13. toukokuuta 2005 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
acido
|
16. toukokuuta 2005 @ 18:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Bsplayer näyttää tällä hetkellä kyllä srt -muotoiset tekstitykset, mutta .sub -muotoa se ei noteeraa.
MP Classic sen sijaan hoitelee kummatkin...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. toukokuuta 2005 @ 18:43
|
hape
Member
|
22. kesäkuuta 2005 @ 17:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Tekstit lisätään bsplayeriin helpoiten kun vaan yksinkertaisesti otat tekstitystiedostosta kiinni ja vedät sen kuvan päälle kun video on jo menos. Kannattaa myös kokeilla jotain muuta .sub tiedostoa, saattaa olla et on ajastettu väärin etkä sen takia näe tekstejä.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
22. kesäkuuta 2005 @ 17:35 |
Linkki tähän viestiin
|
.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2005 @ 17:36
|
zack2k
Member
|
22. kesäkuuta 2005 @ 17:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Bsplayer näyttää tällä hetkellä kyllä srt -muotoiset tekstitykset, mutta .sub -muotoa se ei noteeraa
Kyllä BSPlayer ainakin minulla näyttää sub-muotoiset tekstit. Onko sinulla FFDSHOW asennettu? FFDSHOW osaa myös näyttää kaikenlaisia tekstejä, myös sub-muotoisia. Jos molemmissa sekä BSPlayerissä, että ffdshowssa on tekstit päällä, tulee tuplat :) Koita asentaa uusin FFDSHOW, jos ei sinulla sitä jo ole. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/ffd...
|
Mainos
|
  |
|
nrautava
Suspended permanently
|
22. kesäkuuta 2005 @ 17:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|