User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 09:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttis käy kuumana
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näyttis käy kuumana
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mettala
Member

3 tuotearviota
_
15. toukokuuta 2005 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs semmoinen ongelma että clubin Radeon 9800 pro kuumenee, kun alkaa pelata jotain. ja jonkun 5 min päästä se iskee tilttiin ja pitää käynnistää kone uudestaan. uutta tuuletinta tai jotakin vastaavaa olen suunnitellut, mutta en vain tiedä millaista. suosituksia/ehdotuksia? vaatimuksena olis että se ei kumminkaan oo mikään mahdoton mölytoosa, sillä tuo koppa on tuossa pöydällä.

"All animals except man know that the principal business of life is to enjoy it"
-Samuel Butler
puppe_b
Senior Member
_
15. toukokuuta 2005 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pe5ta
Suspended due to non-functional email address
_
15. toukokuuta 2005 @ 23:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko kotelotuuletus kunnossa?

I = P4 3.0ghz, P4P800-X Springdale,2Gt 400mhz DDR, ATI X800XT, 2x160Gb sata
II = P3 600mhz, SE440BX-2 Seattle, 192mt 100mhz SDRAM, ATI Rage IIc, 60+40Gb ide
puppe_b
Senior Member
_
16. toukokuuta 2005 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Imuroi koneen sisuskalut ja kokeile toimiiko paremmin. Aika monella on ollu toi pöly kaikista suurimpana ongelmana. Jos ei toimi niin katso jos kotelossa ois tilaa yhdelle lisätuulettimelle: tulee halvemmaksi ja on helpompi asentaa kuin toi näyttiksen uus tuuletin.
mettala
Member

3 tuotearviota
_
16. toukokuuta 2005 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no pölyä ei oo. ja mä en tiiä saako tähän enää tuuletinta, ku semmosta (normaalia)paikkaa emolevyssä(http://www-old.epox.nl/english/products/motherboard/8kmm3i.htm...) ei oo mihin sen tuulettimen vois laittaa. ja tää vika ilmeni vasta sitten kun olin vaihtanut rikkoutuneen emolevyn uuteen samanlaiseen, että voisko tällä olla jotain vaikutusta? onko mahollista että oon asentanut jotkut osat väärin tai jotain?

"All animals except man know that the principal business of life is to enjoy it"
-Samuel Butler
jorkkeli
Senior Member
_
16. toukokuuta 2005 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voithan liittää tuulettimen suoraan poweriin.

Intel pentium d805|Asus p5nd2 sli|Geforce 7300 gt sli|2* 1gt ddr667
Mainos
_
__

_
mettala
Member

3 tuotearviota
_
16. toukokuuta 2005 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten? siitä powerista tulee semmosia isoja johtoja ja siinä mun tuulettimessa on vaa semmonen mini-liitin. vai pitääkö mun ostaa uus tuuletin?

-Samuel Butler
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttis käy kuumana

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy