User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 24.9.2025 / 18:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > nopein yhteys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nopein yhteys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wasaa
Suspended due to non-functional email address
_
18. toukokuuta 2005 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä on nopein yhteys josta voi imuttaa esim:DSL,LAN(T3).........
pkaksp
Moderator
_
18. toukokuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu niin monesta asiasta. Ite oon saanu nopeiten LAN(T3) yhteyden omaavilta. Mutta kyllä monesti myös dsl-yhteyksistä saan oman yhteyden maksimin. (1M/512)
urnin
Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EDIT: ahaa.. nyt sit tajusin kysymyksen :)
Siis järjestys taitaa mennä suunnilleen näin: T3 T1 dsl isdn modem
Kaapelit ja satelliitit taitaa mennä vähän miten saattuu :P

++B[>++++<-R]+++++1/2+++++|+[>>+>>+A<<<<-]>>[<IN[<+>>>+<<-]>>[<<+
>>-]<-]<<--$-.>><++[>+<-]&&>F[>>[<<<+>>+>-]<U[>+<-]<-]>>[-]
<<<[>+>+>C++-<<<-]>++++.>K.-----.>.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. toukokuuta 2005 @ 14:20

YrjöPuska
Junior Member
_
18. toukokuuta 2005 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä kaapelin uppinopeudessa 50 KiB/s jo lähennellä maksiminopeutta.

That's all for now, folks!
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. toukokuuta 2005 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja Lahdessa PHP tarjoaa 16/1M yhteyttä, eli lienee aika nopea? Hinta oli kait £69.

Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. toukokuuta 2005 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tuo megan uppi kovin nopea ole :D
pkaksp
Moderator
_
19. toukokuuta 2005 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Hinta oli kait £69.
Oho.. 69 puntaa nettiliittymästä. :D (varmaan tarkoitit 69?..)
Senior Member
_
19. toukokuuta 2005 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nopeiten mitä oon imuttanu on tullut satelliitti yhteydestä.
morbir
Senior Member
_
19. toukokuuta 2005 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja kuinka kovaa tuli?
Itte olen saanu yli 730 kB/s lan 1, 8 megan yhteydellä tietenki
Mosley
Suspended due to non-functional email address
_
19. toukokuuta 2005 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla HTV 6m/500kb ... DL usenetilla eli (Newsgroup) on 646-729KB/s
Senior Member
_
19. toukokuuta 2005 @ 20:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tarkoittanu tietenkään että satelliitti ois nopein, vaan itse en ole saanut koskaan muualta nopeampaa kuin eräältä satelliitti käyttäjältä. En mä niitä nopeuksia muista eikä niillä ole merkitystäkään kun on niin hidas yhteys. Yleensä kun joltain LANT3:lta on imuttanu niin siellä roikkuu muitakin linjoilla niin ei saa niin lujaa kun sillä ois varaa antaa.
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
20. toukokuuta 2005 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nopeiten tavaraa tulee ladattua noilta ruotsalaisilta 100/100 liittymän omaavilta käyttäjiltä ;)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > nopein yhteys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy